دانلود EasySnap 1.00 – نرم افزار ایزی‌اسنپ؛ ثبت آسان و سریع اسکرین‌شات در ویندوز

دانلود EasySnap 1.00 - نرم افزار ایزی‌اسنپ؛ ثبت آسان و سریع اسکرین‌شات در ویندوز

 

دانلود EasySnap

| نرم افزار ایزی‌اسنپ؛ ثبت آسان و سریع اسکرین‌شات در ویندوز |

 

EasySnap 1.00 نام یک ابزار جدید، ساده و رایگان به منظور ثبت اسکرین‌شات در ویندوز است که در مقایسه با دیگر ابزارهای مشابه، کارکردهایی جالب توجه را در خود جای داده است. با این برنامه، شما می‌توانید همه‌ی آنچه در سیستم در حال وقوع است را در قالب اسکرین‌شات ثبت و در سیستم ذخیره کنید. در دسترس داشتن یک ابزار اسکرین‌شات خوب در سیستم تا حد بسیار زیادی می‌تواند کمک‌کار ما در فعالیت روزانه‌مان باشد. فرقی هم نمی‌کند که در طول روز چند مرتبه به چنین امکانی احتیاج پیدا می‌کنید؛ زیرا که در همه‌ی حالات ابزار اسکرین‌شات شما باید از امکانات مطلوبی در برابر نیاز شما برخوردار باشد. اگر که به دنبال یک جایگزین برای ابزار ثبت اسکرین‌شات پیش‌فرض در ویندوز هستید، پیشنهاد ما استفاده از ابزار ایزی‌اسنپ است.

ایزی‌اسنپ یک ابزار بسیار ساده و آسان برای ثبت اسکرین‌شات است که کنترل جامعی بر روی اسکرین‌شات‌های ثبت شده به شما می‌دهد. با این نرم افزار شما می‌توانید بنابر انتخاب خود به صورت فول اسکرین و یا قسمتی انتخابی از صفحه اسکرین شات بگیرید. نصب و راه‌اندازی این برنامه بسیار ساده و سریع است و شما به سرعت می‌توانید استفاده از آن را شروع کنید. اسکرین‌شات‌های شما به طور مستقیم به محیط این برنامه منتقل شده و مجددا بر روی صفحه قابل فراخوانی هستند. در واقع شما با این ابزار می‌توانید تا هر تعداد اسکرین‌شات که می‌خواهید را ذخیره و همه‌ی آن‌ها را مجددا بر روی صفحه بیاورید و نهایتا تصویر دلخواه خود را بسازید و از آن خروجی بگیرید. هم اکنون می توانید نرم افزار EasySnap را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار EasySnap :

– امکان ثبت آسان و سریع اسکرین‌شات در ویندوز

– قابلیت فراخوانی مجدد اسکرین‌شات‌ها بر روی صفحه

– قابلیت ذخیره‌ی سریع و آسان اسکرین‌شات در فرمت گرافیکی انتخابی

– امکان ذخیره‌ی اسکرین‌شات در کلیپ برد

– دارا بودن کارکرد ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

EasySnap.cover1  300x146 - دانلود EasySnap 1.00 - نرم افزار ایزی‌اسنپ؛ ثبت آسان و سریع اسکرین‌شات در ویندوز EasySnap.cover2  300x146 - دانلود EasySnap 1.00 - نرم افزار ایزی‌اسنپ؛ ثبت آسان و سریع اسکرین‌شات در ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 124 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR