قیمت هر عدد بلوک سیمانی در تهران چقدر است؟

قیمت هر عدد بلوک سیمانی در تهران چقدر است؟

 

در بازار فروش بلوک سیمانی، شاهد تنوع قیمت انواع بلوک هستیم، اگر می خواهید بدانید قیمت هر عدد بلوک سیمانی در تهران چقدر است و از کجا بلوک سیمانی خوب با قیمت مناسب بخرید، پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید:

در این قسمت قیمت چند نوع از بلوک های سیمانی را در اختیار شما قرار داده ایم تا بدانید قیمت بلوک سیمانی در تهران سال 1401 چقدر است:

قیمت بلوک سقفی سیمانی و قیمت بلوک سیمانی برای دیوار کشی بستگی به اندازه بلوک سیمانی، وزن بلوک سیمانی و نوع مواد اولیه صنعتی یا معدنی دارد. می توان از بلوک سیمانی برای ساخت دیوار برشی استفاده کرد.

 

images 1661603729 - قیمت هر عدد بلوک سیمانی در تهران چقدر است؟

 

 

می توانید برای خرید بلوک سیمانی و استفاده از خدمات حفر چاه فاضلاب و تراش چاه جذبی به سایت خونه سازها به نشانی khunesazha.ir مراجعه کنید.

 

قیمت بلوک سیمانی ۴۰*۲۰ *۱۵:

قیمت هر عدد بلوک سیمانی در تهران با این ابعاد بلوک سیمانی با حمل و تخلیه پای کار در سال 1401 به شرح زیر محاسبه می شود:

بلوک سیمانی ۴۰*۲۰*۱۵ بلوک های کارخانه ای که با پوکه تبریز تولید می شود، با ابعاد ۴۰*۱۵ حدود ۷ کیلوگرم است. نوع طراحی این بلوک از لحاظ ظاهری نر و ماده است و اندازه گوشت آن ۲ سانتی‌متر است. گنجایش هر خاور برای این حمل این بلوک تعداد 650 عدد می باشد. قیمت به همراه حمل و تخلیه پای کار در تهران :

 

قیمت هر عدد بلوک سیمانی در تهران

بلوک سیمانی تولید کارخانه ای با پوکه تبریز و ابعاد ۴۰*۱۵ با وزن حدود ۷ کیلوگرم است. طراحی آن به صورت نر و ماده می باشد و اندازه گوشت آن ۲ سانتی‌متر است. گنجایش هر خاور برای حمل این بلوک ۶۵۰ عدد است.

 

 قیمت بلوک سیمانی ۴۰*۲۰*۱۰ :

قیمت هر عدد بلوک سیمانی در تهران با این ابعاد بلوک سیمانی به همراه هزینه حمل و تخلیه پای کار است. اندازه بلوک سیمانی با ابعاد ۱۰*۲۰*۴۰ تولید شده، مواد اولیه آن پوکه تبریز بوده وزن آن حدود ۵ کیلوگرم است.

طراحی ظاهری آن به صورت نر و ماده می باشد و اندازه گوشت آن ۲ سانتی‌متر است. گنجایش هر خاور برای حمل این بلوک سیمانی حدود ۸۰۰ عدد می باشد/ قیمت به همراه حمل و تخلیه پای کار در تهران محاسبه می شود.

بلوک سیمانی تولید کارخانه با پوکه تبریز بوده وزن آن حدود ۵ کیلوگرم است. از نظر شکل ظاهری و طراحی، نر و ماده می باشد و اندازه گوشت آن ۲ سانتی‌متر است. گنجایش هر خاور برای این محصول ۸۰۰ عدد می باشد؛ قیمت به همراه حمل و تخلیه پای کار در تهران محاسبه می شود.

 

قیمت بلوک سیمانی ۴۰*۲۰*۲۰

قیمت بلوک سیمانی در تهران برای ابعاد ۴۰*۲۰*۲۰ به همراه هزینه حمل و تخلیه پای کار درج شده و بروز است. بلوک سیمانی ۲۰*۲۰*۴۰ تولید شده در کارخانه با پوکه تبریز بوده، وزن بلوک سیمانی آن حدود ۹ کیلوگرم است.

از نظر ظاهری و طراحی به صورت نر و ماده می باشد و اندازه گوشت آن ۲ سانتی‌متر است. گنجایش هر خاور برای حمل این محصول ۴۵۰ عدد است. قیمت به همراه حمل و تخلیه پای کار در محل محاسبه شده است.

بلوک سیمانی تولید شده توسط کارخانه با پوکه تبریز بوده وزن بلوک سیمانی با ابعاد ۴۰*۲۰*۲۰ حدود ۹ کیلوگرم است. از لحاظ شکل ظاهری به صورت نر و ماده می باشد و اندازه گوشت آن ۲ سانتی‌متر است. گنجایش هر خاور برای این بلوک، حدود ۴۵۰ عدد می باشد. قیمت به همراه حمل و تخلیه پای کار در تهران محاسبه شده است.

 

images 1661603732 - قیمت هر عدد بلوک سیمانی در تهران چقدر است؟

 

نحوه ساخت بلوک پوکه ای

نحوه ساخت بلوک پوکه ای، توسط قالب های مخصوص و با استفاده از مواد اولیه صنعتی یا معدنی می باشد.  در تولید بلوک پوکه ای سبک، از مخلوط سیمان تیپ 2 فله و پوکه معدنی تبریز سفید با سایز نخودی و ریزتر استفاده می شود. این بلوک سبک پوکه ای به‌صورت کارگاهی و با دستگاه نیمه اتوماتیک و دخالت انسان تولید می شود.

ابعاد و مواد اولیه در نحوه ساخت بلوک پوکه ای، نزدیک به بلوک استاندارد می باشد. ابعاد بلوک پوکه ای مرغوب به طور معمول، دقیق است و به طول 40 و عرض 7 و 10 و 15 و 20 سانتیمتر می باشد. ضخامت جداره بالایی 2 سانت و معمولا 2.3 تا 2.5 سانتی است. گوشت دیواره 2.5 سانت در بلوک های سیمانی سنگین معیار تشخیص بهترین نوع بلوک می باشند.

البته برخی از بلوک ها در کیفیت های پایین‌تر تولید می شوند و که ابعاد دقیقی ندارند. در تولید این بلوک ها از پوکه معدنی قروه که سنگین تر و کدر تر از پوکه تبریز است استفاده می گردد. از سوی دیگر، ضخامت دیواره این نوع بلوک سیمانی پوکه ای، معمولا کمتر از 2 سانت است و ابعاد طول یا عرض همیشه 2 یا 3 سانت کمتر از بلوک های مرغوب می باشد.

 نحوه ساخت بلوک پوکه ای سنگین و سبک با پوکه در کارگاه ها معمولا یکسان است. پوکه و سیمان به نسبت لازم در میکسر با آب مخلوط می شوند و سپس به صورت دستی در قالب های دستگاه بلوک زنی ریخته می شوند. در نهایت با کوبش از بالا به صورت جامد در می آیند. در طول مدت طی مدت 2 تا 3 روز، مرطوب نگه داشته می شوند تا به مقاومت لازم رسیده و آماده ارسال شوند.

 

images 1661603734 - قیمت هر عدد بلوک سیمانی در تهران چقدر است؟

 

اگر بلوک ها بدون آب گیری رها شوند؛ مخصوصا اگر تابستان باشد، بسیار خشک و شکننده می شوند. بنابراین از لحاظ فنی اصلا مناسب به‌کارگیری در ساختمان نیستند. بهتر است بلوک سنگینی  را تهیه کنید که در هنگام جابجائی یا بلند کردن بلافاصله شکسته و خرد نشوند.

** برای اطلاع از نحوه محاسبه دیوار چینی با بلوک سیمانی، قیمت بلوک سقفی سیمانی، بهترین بلوک سیمانی برا ساخت دیوار برشی و خرید انواع بلوک سیمانی در تهران و همچنین استخدام چاه زن، مقنی و چاه کن با قیمت مناسب می توانید به سایت خونه سازها مراجعه کنید.

 

/ پایان
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و یاس دانلود هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR