دانلود آموزش الگوهای طراحی یا دیزاین‌ پترن ها؛ قسمت اول – The Ultimate Design Patterns: Part 1 – Code with Mosh

دانلود آموزش الگوهای طراحی یا دیزاین‌ پترن ها - The Ultimate Design Patterns: Part 1 - Code with Mosh

 

دانلود آموزش الگوهای طراحی یا دیزاین‌ پترن ها؛ قسمت اول

| The Ultimate Design Patterns: Part 1 – Code with Mosh |

Language: English | Duration: 4h | Size: 4.16 GB

 

آموزش الگوهای طراحی یا دیزاین‌ پترن ها؛ قسمت اول (The Ultimate Design Patterns: Part 1 – Code with Mosh) نام یک دوره آموزشی حرفه‌ای و قوی برای علاقه‌مندان به برنامه‌نویسی است! در صورتی که یک فرد فعال و یا علاقه‌مند به حوزه‌ی برنامه‌نویسی هستید، احتمالا به خوبی با مفهوم الگوهای طراحی و یا دیزاین پترن‌ها آشنایی دارید. دیزاین پترن‌ها، به ما کمک می‌کنند که بتوانیم کدهایی قابل نگهداری‌تر در حوزه‌ی شیء گرایی در پروژه‌های برنامه‌نویسی تولید کنیم. در واقع اگر که شما قصد دارید در زمینه‌ی مهندسی نرم افزار پیشرفت روز افزون داشته باشید، باید این مهارت را به شکل اصولی یاد بگیرید.

بسیاری از کارفرمایان، ترجیح می‌دهند که برنامه‌نویسان متخصص را برای پروژه‌های خود استخدام کنند؛ در واقع متخصصینی که با اصول لازم در الگوهای طراحی آشنایی داشته باشند، برای استخدام شدن در شرکت‌های بزرگ از شانس بالاتری برخوردار هستند. اگر که علاقه‌مند به یادگیری دیزاین پترن‌ها هستید و می‌خواهید این مهارت را به شکل صحیح آموزش ببینید، این دوره آموزشی مختص شماست. اگر که چندین کتاب و دوره‌ی آموزشی را مطالعه و یا تماشا کرده و هنوز به طور تخصصی با این حوزه آشنا نشده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم یکی از بهترین مراجع یادگیری این مهارت را از دست ندهید. هم اکنون می توانید این مجموعه آموزشی را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

سرفصل‌های آموزش الگوهای طراحی یا دیزاین‌ پترن ها؛ قسمت اول – The Ultimate Design Patterns: Part 1 – Code with Mosh:

– امکان یادگیری کدنویسی و تولید کدهایی با قابلیت نگهداری بهتر

– ارتقای مهارت حل مسئله

– آشنایی با مفاهیم لازم برای برنامه‌نویسی بهتر در حوزه‌ی شیء گرایی

– ارتقای مهارت و تخصص افراد در حوزه برنامه‌نویسی و بهبود شانس موفقیت در مصاحبه‌های شغلی

و…

 

 

تصاویری از دوره آموزشی :

 

The Ultimate Design Patterns Part 1.cover1  175x300 - دانلود آموزش الگوهای طراحی یا دیزاین‌ پترن ها؛ قسمت اول - The Ultimate Design Patterns: Part 1 - Code with Mosh

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : MP4
  • حجم : 4.16 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR