دانلود بازی Pako Highway 1.0 – تعقیب و گریز در بزرگراه برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Pako Highway 1.0 - تعقیب و گریز در بزرگراه برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Pako Highway برای اندروید

| بازی تعقیب و گریز در بزرگراه برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Pako Highway 1.0 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اتومبیل‌رانی از استودیوی بازی سازی Tree Men Games است. اگر که شما نیز از علاقه‌مندان به سری بازی‌های سبک اتومبیل‌رانی و رانندگی باشید، این بازی اندرویدی جدید می‌تواند تا مدت‌ها به عنوان یک سرگرمی بی‌رقیب برای شما باشد. سری باز‌ی‌های PAKO، مدتی است که در بین پلیرها محبوبیت ویژه‌ای پیدا کرده و اکنون، شاهد انتشار نسخه مخصوص این بازی در بزرگراه هستیم. این بار قرار است که شما چالشی در رابطه با تعقیب و گریز جاده‌ای در بزرگراه را تجربه کنید.

این بازی جدید به شما قابلیتی می‌دهد که بتوانید به عنوان یک راننده خبره، کنترل وسایل نقلیه موجود را در دست گرفته و از تعقیب و گریز پلیس‌ها فرار کنید. برخلاف عناوین قبلی، در این سری قرار است که از نمای سوم شخص کنترل وسایل نقلیه را در دست بگیرید و تلاش کنید ماموریت‌های پیش رو را یکی پس از دیگری با موفقیت پشت سر بگذارید. در این بازی شما به عنوان یک راننده تحت تعقیب توسط نیروهای پلیس ایفای نقش می‌کنید که باید برای فرار از دست آن‌ها، مسیرهای بزگراه را پشت سر بگذارید. در جریان مراحل مختلف بازی تلاش کنید که با دیگر وسایل نقلیه برخورد نکنید و رکوردهای بالاتری را از خود به‌جای بگذارید.  هم اکنون می توانید بازی Pako Highway را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Pako Highway :

– دارا بودن مکانیزم جذاب و سرگرم‌کننده در طراحی رانندگی در ترافیک

– امکان رانندکی در شهرهای شلوغ، مسیرهای ساحلی، کوهستانی و …

– دارا بودن موسیقی متن بسیار جذاب و هیجان‌انگیز

– امکان ارتقای ماشین‌ها و خریداری اتومبیل‌های جدید

– دارا بودن گیم‌پلی منحصر به فرد

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Pako Highway1 150x84 - دانلود بازی Pako Highway 1.0 - تعقیب و گریز در بزرگراه برای اندروید + نسخه بی نهایت Pako Highway2 150x84 - دانلود بازی Pako Highway 1.0 - تعقیب و گریز در بزرگراه برای اندروید + نسخه بی نهایت Pako Highway3 150x84 - دانلود بازی Pako Highway 1.0 - تعقیب و گریز در بزرگراه برای اندروید + نسخه بی نهایت Pako Highway4 150x84 - دانلود بازی Pako Highway 1.0 - تعقیب و گریز در بزرگراه برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 63.7/76.1 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR