دانلود iTop Easy Desktop 1.0.0.244 – نرم افزار مدیریت آسان و منظم آیکون‌ها در دسکتاپ

دانلود iTop Easy Desktop 1.0.0.244 - نرم افزار مدیریت آسان و منظم آیکون‌ها در دسکتاپ

 

دانلود iTop Easy Desktop

| نرم افزار مدیریت آسان و منظم آیکون‌ها در دسکتاپ |

 

iTop Easy Desktop 1.0.0.244 نام یک ابزار ساده، رایگان و در عین حال هوشمند برای مدیریت کردن آیکون‌ها در دسکتاپ ویندوز است. این نرم افزار، بیشتر به درد افراد پرمشغله می‌خورد که نیاز دارند به روشی منظم و گویا، آیکون‌ها به شکل خودکار در دسکتاپ دسته‌بندی شوند. این برنامه، یک روش هوشمندان هر برای سازماندهی آیکون‌ها و فولدرها در دسکتاپ سیستم به شما پیشنهاد می‌کند. راهکار این نرم افزار برای شما که در طول روز با شمار متعدد آیکون‌ها، برنامه‌ها، فولدرها و … در دسکتاپ خود دست و پنجه نرم می‌کنید، ایجاد باکس‌هایی است که می‌تواند همه آن دسته اطلاعاتی که به هم مرتبط هستند را در یک محل مشخص قرار دهد تا دسترسی به آن‌ها ساده و سریع‌تر باشد.

این نرم افزار یک راهکار ساده و سریع برای ارتقای بهره‌وری کاربران است که با آن می‌توان فضای دسکتاپ را بسیار ساده و گویاتر کرد. با این نرم افزار شما می‌توانید به سرعت تمامی آیکون‌های خود در دسکتاپ را مدیریت و دسته‌بندی کنید و بدین ترتیب در زمان‌های لازم با سرعت بیشتری آن‌ها را پیدا کنید. این نرم افزار به شما قابلیتی می‌دهد که بتوانید باکس‌هایی را بسازید و در آن فولدرها و انواع دیگر آیکون‌های مختلف را قرار دهید و یک نمای بسیار منظم و دسته‌بندی شده را در دسکتاپ خود داشته باشید. اگر که شما هم به ابزاری برای بهبود بهره‌وری و ارتقای کیفیت کارهای خود در سیستم هستید، توصیه می‌کنیم این نرم افزار کاربردی و جذاب را از دست ندهید. هم اکنون می توانید نرم افزار iTop Easy Desktop را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار iTop Easy Desktop :

– امکان دسته‌بندی ساده و سریع آیکون‌ها در دسکتاپ

– قابلیت قرار دادن باکس‌هایی حاوی اسناد، فولدرها، برنامه‌ها و … به صورت منظم در دسکتاپ

– امکان مخفی کردن کلیه باکس‌ها تنها با یک کلیک

– فراهم‌سازی امکان دسترسی امن، ساده و سریع به اطلاعات پراستفاده‌تر

– دارا بودن کارکرد ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

iTop Easy Desktop.cover1  300x189 - دانلود iTop Easy Desktop 1.0.0.244 - نرم افزار مدیریت آسان و منظم آیکون‌ها در دسکتاپ iTop Easy Desktop.cover2  300x189 - دانلود iTop Easy Desktop 1.0.0.244 - نرم افزار مدیریت آسان و منظم آیکون‌ها در دسکتاپ

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 17.5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR