دانلود EaseUS OS2Go 3.1 build 20220822 – ساخت نسخه قابل حمل ویندوز

دانلود EaseUS OS2Go 3.1 build 20220822 - ساخت نسخه قابل حمل ویندوز

 

دانلود EaseUS OS2Go

| ساخت نسخه قابل حمل ویندوز |

 

EaseUS OS2Go 3.1 build 20220822 نرم افزاری است که شما با استفاده از آن می‌توانید یک نسخه‌ی قابل حمل از ویندوز را بسازید و آن را در همه‌جا با خود به همراه داشته باشید. اگر تاکنون این نیاز برای شما پیش آمده که بخواهید ویندوز خود را با خودتان به همراه داشته ولی امکان حمل لپ تاپ را نداشته‌اید، این نرم افزار مختص شماست! این برنامه بیشتر به درد افرادی می‌خورد که نیاز دارند در سفر هم به ویندوز خود با اطلاعات مربوط به آن دسترسی داشته باشند؛ البته بدون آنکه لازم باشد وزن اضافه‌تر لپ‌تاپ را با خود حمل کنند.

با استفاده از این نرم افزار شما می‌توانید نیاز خود را با قرار دادن ویندوز خود بر روی حافظه فلش برطرف کنید. اگر که به یک صفحه نمایش، کیبورد و موس دسترسی دارید، این نسخه از ویندوز قابل حمل می‌تواند بسیار برای شما کاربردی و مفید باشد. استفاده از این نرم افزار در شرایط خاص و همینطور مواقعی که ویندوز قابلیت بوت شدن ندارد می‌تواند کاربردی باشد. تنها کافی‌ست که حافظه‌ی فلش خود را به سیستم متصل کنید تا در ادامه این قابلیت برایتان فراهم باشد که بتوانید ویندوز 10 یا ویندوز 11 را به صورت نسخه‌ی قابل حمل USB بر روی آن برزید و برای استفاده در هر سیستم دیگری آن را آماده‌ی استفاده داشته باشید.هم اکنون می توانید نرم افزار EaseUS OS2Go را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار EaseUS OS2Go :

– امکان ساخت نسخه‌ی قابل حمل ویندوز 10 و ویندوز 11 در حافظه USB

– امکان ساخت دیسک بوتیبل برای استفاده در کامپیوترهای دسکتاپ یا مک

– امکان ساخت نسخه قابل حمل Windows To Go در حافظه فلش

– قابلیت بوت کردن ویندوز در کامپیوترهای دسکتاپ یا لپ تاپ

– امکان دسترسی ساده و سریع به اطلاعات ویندوز اصلی از طریق حافظه فلش

– دارا بودن کارکرد ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

EaseUS OS2Go.cover1  300x218 - دانلود EaseUS OS2Go 3.1 build 20220822 - ساخت نسخه قابل حمل ویندوز EaseUS OS2Go.cover2  300x220 - دانلود EaseUS OS2Go 3.1 build 20220822 - ساخت نسخه قابل حمل ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 31.2 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR