دانلود VOVSOFT 3D Box Maker 1.0 – نرم افزار طراحی جعبه‌های 3 بعدی

دانلود VOVSOFT 3D Box Maker 1.0 - نرم افزار طراحی جعبه‌های 3 بعدی

 

دانلود VOVSOFT 3D Box Maker

| نرم افزار طراحی جعبه‌های 3 بعدی |

 

VOVSOFT 3D Box Maker 1.0 نام یک نرم افزار جدید، کاربرپسند و حرفه‌ای است که به شما اجازه می‌دهد بتوانید برای محصولات خود و یا زمینه‌های تبلیغاتی گوناگون، باکس و یا جعبه‌های 3 بعدی را طراحی کنید. بسیاری از کسب و کارها، زمان و هزینه بسیاری را صرف تولید محصولات می‌کنند. اما در این بین برخی فراموش می‌کنند که بخش مهمی از موفقیت مورد انتظار، تلاش برای جذب مشتری است. علاوه بر استراتژی‌های تبلیغاتی و بازاریابی به شیوه معمول، یک طرح مخصوص می‌تواند بخش زیادی از مسیر را برای شما پیش ببرد.

نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم، امکانی را فراهم می‌کند که بتوانید با آن باکس و یا جعبه‌های 3 بعدی را در نهایت سهولت طراحی کنید. تنها کافی‌ست که این نرم افزار را نصب و تصاویر خود را برای طراحی در آن فراخوانی کنید. برای طراحی باکس‌های سه‌بعدی، لازم است که تصویر رو، پشت و کناری جلد را در برنامه فراخوانی کنید و طرح را مطابق با نیاز خود جابه‌جا کرده و در نهایت از آن خروجی بگیرید. این نرم افزار یک راهکار ساده برای طراحی جعبه‌های سه‌بعدی است که مختص طراحی جعبه‌ها در محور X-Y-Z بوده و با آن می‌توانید با انعطاف‌پذیری بسیار بالا باکس‌های 3 بعدی را بسازید گوشه‌های طرح را نیز مطابق سلیقه خود تغییر داده و تصویر را در فرمت دلخواه خود خروجی بگیرید. هم اکنون می توانید نرم افزار VOVSOFT 3D Box Maker را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار VOVSOFT 3D Box Maker :

– امکان ساخت کاور و باکس 3 بعدی

– ساخت سریع و آسان ماکاپ جعبه و باکس

– عدم نیاز به ابزارهای سنگین و پیچیده برای طراحی باکس و کاور

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

VOVSOFT 3D Box Maker.cover1  278x300 - دانلود VOVSOFT 3D Box Maker 1.0 - نرم افزار طراحی جعبه‌های 3 بعدی VOVSOFT 3D Box Maker.cover2  278x300 - دانلود VOVSOFT 3D Box Maker 1.0 - نرم افزار طراحی جعبه‌های 3 بعدی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 4.32 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR