دانلود Detox: Procrastination Blocker 1.11.1 – نرم افزار سم‌زدایی دیجیتالی برای اندروید

دانلود Detox: Procrastination Blocker 1.11.1 - نرم افزار سم‌زدایی دیجیتالی برای اندروید

 

دانلود نرم افزار Detox برای اندروید

| نرم افزار سم‌زدایی دیجیتالی برای اندروید |

 

Detox: Procrastination Blocker 1.11.1 نام یک اپ محبوب، کاربردی و پردانلود در گوگل پلی استور است که به سم‌زدایی دیجیتالی در گوشی‌های اندروید کمک می‌کند. اگر شما هم اولین بار است که با اصطلاح سم‌زدایی دیجیتالی (Digital detox) مواجه شده‌اید، توصیه می‌کنیم مطالعه این مطلب را تا پایان ادامه دهید. به طور خلاصه، سم‌زدایی دیجیتالی اشاره به دوره‌ای دارد که فردی داوطلبانه، از استفاده‌ی دستگاه‌های دیجیتالی مثل تلفن‌های هوشمند، رایانه‌ها، شبکه‌های اجتماعی و … خودداری می‌نماید. به عنوان مثال، در سال 2015 و طی یک نظرسنجی بزرگ مشخص شد که حدود 59 درصد از کاربران تلفن همراه به میزان تقریبی 5 دقیقه پیش از خواب انواع پلتفرم‌های اجتماعی را بررسی می‌نمایند و بعد از بیدار شدن، این میزان از بررسی به بیش از 30 دقیقه هم می‌رسد.

همه ما می‌دانیم که استفاده بیش از حد از فناوری دیجیتالی باعث کاهش کیفیت خواب، خستگی چشم، آسیب‌های فیزیکی به کمر و… می‌شود. علاوه بر این مضرات، همه ما می‌دانیم که بعضا استفاده‌ی بیش از اندازه و کنترل نشده از شبکه‌های اجتماعی می‌تواند اعتیادآور و باعث حواس‌پرتی و نهایتا کاهش بهره‌وری فعالیت‌های روزمره‌ی ما شود. به عنوان مثال، اگر که بهره‌وری کاری شما در شغل مورد علاقه‌تان کاهش یافته و یا اینکه حین مطالعه برای امتحانات و یا کنکور تمرکز کافی ندارید، بد نیست که بخشی از تقصیرات را به گردن شبکه‌های اجتماعی بیندازید. اپ جدیدی که به طور خاص برای مواجهه با این مشکل طراحی شده، خاصیت سم‌زدایی دیجیتالی دارد و با نصب کردن آن بر روی گوشی یا تبلت‌های خود می‌توانید جلوی دسترسی ناآگاهانه به شبکه‌های اجتماعی را بگیرید و بدین ترتیب بهره‌وری کاری خود را بالا ببرید. هم اکنون می توانید نرم افزار Detox برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Detox :

– نمایش آمار دقیق و رسمی شمار مبتلایان به ویروس در نقاط مختلف کشور

– امکان بررسی مناطق آلوده در محل زندگی

– مشاهده شمار مبتلایان در نزدیکی محل زندگی شما

– امکان تست کرونا و بررسی علائم احتمالی

– دارا بودن اطلاعات مفید در جهت بالا بردن سطح دانش مردم در رابطه با خطرات ویروس کرونا

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Detox1 75x150 - دانلود Detox: Procrastination Blocker 1.11.1 - نرم افزار سم‌زدایی دیجیتالی برای اندروید Detox2 75x150 - دانلود Detox: Procrastination Blocker 1.11.1 - نرم افزار سم‌زدایی دیجیتالی برای اندروید Detox3 75x150 - دانلود Detox: Procrastination Blocker 1.11.1 - نرم افزار سم‌زدایی دیجیتالی برای اندروید Detox4 75x150 - دانلود Detox: Procrastination Blocker 1.11.1 - نرم افزار سم‌زدایی دیجیتالی برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 17.2 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR