دانلود Majento SiteAnalyzer 2.8.2.318 x86/x64 – تولید آسان سایت مپ برای وب‌سایت

دانلود Majento SiteAnalyzer 2.8.2.318 x86/x64 - تولید آسان سایت مپ برای وب‌سایت

 

دانلود Majento SiteAnalyzer

| تولید آسان سایت مپ برای وب‌سایت |

 

Majento SiteAnalyzer 2.8.2.318 x86/x64 نام یک ابزار جدید و کاربردی به منظور اسکن و آنالیز وب‌سایت شما جهت ساختن سایت‌ مپ است. سایت مپ (Sitemap) یا نقشه‌ی سایت؛ اصطلاحی که چندسالی است بسیاری از وبمسترها با آن سر و کار دارند و به‌خوبی از نقش مهم آن در سئوی وب‌سایت مطلع هستند. با استفاده از نقشه‌ی وب‌سایت، شما می‌توانید یک مجموعه‌ی کامل از تمامی لینک‌های موجود در وب‌سایت را تهیه کنید تا ربات‌های گوگل به شکل‌ سریع و بهینه‌تری بتوانند لینک‌های جدید را شناسایی و در نتایج گوگل آن‌ها را ایندکس کنند. اگر که صاحب وب‌سایت یا کسب و کار اینترنتی هستید، استفاده از سایت‌مپ می‌تواند شما را به خوبی در زمینه‌ی رسیدن هرچه سریع تر به رتبه‌های بالا در گوگل یاری کند.

این نرم افزار برای شما می‌تواند به عنوان یک مدیر حرفه‌ای ایفای نقش کند تا بتوانید مدیریت وب‌سایت خود را در راستای بهبود هرچه بهتر وضعیت سئوی وب‌سایت انجام دهید. با این برنامه شما می‌توانید یک اسکن سریع از وب‌سایت داشته باشید و آمارها را مطابق با نیاز خود جمع‌آوری کنید و همچنین به اطلاعاتی مثل تعداد دانلود از لینک‌ها، آمار بازدیدها و … را نیز مشاهده کنید. این نرم افزار به سرعت می‌تواند وب‌سایت شما را با وارد کردن آدرس اسکن و آنالیز کند و ضمن نمایش اطلاعات آماری مختلف، برای شما اقدام به تهیه سایت مپ و بهینه‌سازی وب‌سایت کند. هم اکنون می توانید نرم افزار Majento SiteAnalyzer را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Majento SiteAnalyzer :

– امکان اسکن کلیه صفحات وب‌سایت و تشخیص تصاویر، اسکریپت‌ها، اسناد و …

– امکان چک کردن کدهای ریسپانس سرور (200, 301, 302, 404, 500, 503)

– امکان تشخیص تگ‌های H1-H6

– امکان تشخیص صفحات و تگ‌های تکراری

– امکان دیتا اسکرپینگ با XPath, CSS, XQuery, RegEx

– امکان آنالیزد امنه‌ی وب‌سایت، تشخیص نوع سیستم مدیریت محتوا

– امکان نمایش ساختار کلی وب‌سایت و محاسبه‌ی رنک صفحات

– ساخت سریع سایت مپ

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Majento SiteAnalyzer.cover1  300x169 - دانلود Majento SiteAnalyzer 2.8.2.318 x86/x64 - تولید آسان سایت مپ برای وب‌سایت Majento SiteAnalyzer.cover2  300x169 - دانلود Majento SiteAnalyzer 2.8.2.318 x86/x64 - تولید آسان سایت مپ برای وب‌سایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 9.87/116 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR