دانلود Pixyz Studio 2022.1.0.36 x64 – نرم افزار آماده‌سازی و تبدیل داده‌های سه‌بعدی (CAD)

دانلود Pixyz Studio 2022.1.0.36 x64 - نرم افزار آماده‌سازی و تبدیل داده‌های سه‌بعدی (CAD)

 

دانلود Pixyz Studio

| نرم افزار آماده‌سازی و تبدیل داده‌های سه‌بعدی (CAD) |

 

Pixyz Studio 2022.1.0.36 x64 نام یک محصول نرم افزاری قدرتمند و حرفه‌ای در زمینه‌ی آماده‌سازی و آپتیمایز کردن دیتای CAD است. این برنامه به شرکت‌ها و طراحان 3 بعدی کمک می‌کند تا بتوانند از دیتای کد خود در سناریوهای بصری‌سازی مختلف دوباره استفاده کنند. این نرم افزار، یک ابزار آماده‌سازی داده‌ی 3 بعدی بسیار پیشرفته است که می‌تواند دیتای CAD از نرم افزارهای پیشرو در این زمینه نظیر Catia, NX, SolidWorks را به مش‌هایی سبک و آپتیمایز شده تبدیل کند.

همانطور که می‌دانید، امروزه نرم افزارهای مدل و طراحی سه‌بعدی متعددی در حوزه صنعت برای شبیه‌سازی هرچه بهتر محصولات و قطعات در دسترس هستند. شرکت‌های مختلفی هم در این زمینه فعالیت داشته و محصولات متعددی را در دسترس متخصصین این عرصه قرار داده‌اند. با استفاده از این مدل‌ها، می‌توان با دقت و جزئیات بسیار بالایی دیتای سه‌بعدی را به تصاویر بصری همچون واقعیت تبدیل کرد؛ به گونه‌ای که دقت و جزئیاتی بسیار بالا و نزدیک به واقعیت داشته باشند. دیتای سه‌بعدی در نرم افزارهای سه‌بعدی‌ساز مختلف را با استفاده از این استودیوی نرم افزاری قدرتمند می‌توانید به شکل خودکار آماده و قابل استفاده‌ی مجدد کنید و از آن برای دیگر نیازهای خود در این حوزه بهره ببرید. هم اکنون می توانید نرم افزار Pixyz Studio را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Pixyz Studio :

– فراهم‌سازی یک محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند برای آماده‌سازی خودکار دیتای 3 بعدی و تبدیل آن‌ها

– پشتیبانی از انواع فرمت‌های CAD پرکاربرد

– قابلیت دسترسی به دیتا و توابع داده‌ها برای بهینه‌سازی آن‌ها

– امکان بهینه‌سازی و آپتیمایز کردن مش‌های 3 بعدی

– امکان استفاده از دیتای 3 بعدی برنامه‌های Catia, NX, SolidWorks و…

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Pixyz Studio.cover1  300x169 - دانلود Pixyz Studio 2022.1.0.36 x64 - نرم افزار آماده‌سازی و تبدیل داده‌های سه‌بعدی (CAD) Pixyz Studio.cover2  300x169 - دانلود Pixyz Studio 2022.1.0.36 x64 - نرم افزار آماده‌سازی و تبدیل داده‌های سه‌بعدی (CAD)

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 585 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR