دانلود Efficient Elements for communications 3.0.3000.0 – پلاگین قدرتمند مایکروسافت اوت‌لوک

دانلود Efficient Elements for communications 3.0.3000.0 - پلاگین قدرتمند مایکروسافت اوت‌لوک

 

دانلود Efficient Elements for communications

| پلاگین قدرتمند مایکروسافت اوت‌لوک |

 

Efficient Elements for communications 3.0.3000.0 نام یک پلاگین جدید و قدرتمند برای مایکروسافت اوت‌لوک (Microsoft Outlook) است که با استفاده از آن، شما می‌توانید مدیریت ایمیل‌ها را با سهولت و سازماندهی بهتری انجام دهید. با نصب این پلاگین، شما قادر هستید تا ایمیل‌ها را به فولدر انتخابی خود منتقل کنید و یا اینکه با دسته‌بندی‌های منظمی که در دسترس قرار دارد، به شکل ساده و سریع‌تری به ایمیل‌های خود دسترسی پیدا کنید. همانطور که می‌دانید، اوت‌لوک سرویس مدیریت اطلاعات شخصی قدرتمندی است که توسط شرکت مایکروسافت توسعه و پشتیبانی می‌شود. این نرم افزار، در مجموعه‌ی مایکروسافت آفیس (Microsoft Office) در دسترس بوده و می‌تواند امکانات متعددی نظیر تقویم شخصی، مدیریت تسک‌ها، مدیریت مخاطبان، یادداشت‌برداری، گشت و گذار در فضای وب و … را در دسترس شما قرار دهد.

در این مطلب از سایت یاس دانلود، یک پلاگین جدید را برای این نرم افزار محبوب و پرقدرت آماده کرده‌ایم که با نصب آن در مایکروسافت اوت‌لوک، شما می‌توانید به مجموعه‌ای از امکانات جدید و تازه دسترسی داشته باشید. در اولین نگاه، با استفاده از قابلیت دسته‌بندی‌های هوشمند این نرم افزار شما می‌توانید با سهولت بیشتری به اطلاعات پرکاربرد و یا دیتای اخیر خود دسترسی پیدا کنید. امکان ذخیره کردن ایمیل‌ها و ضمائم در سیستم، امکان تعریف شرتکات‌های کاربردی برای کار در اوت‌لوک، امکان پیش‌نمایش محتوا با یک کلیک، امکان مرتب‌سازی ایمیل‌ها بر اساس حروف الفبا، قابلیت بررسی املای کلمات و نگارش در متن ایمیل‌ها و … از مهم‌ترین امکانات این پلاگین کاربردی و مفید هستند که توصیه می‌کنیم فرصت استفاده‌ی آن را از دست ندهید. هم اکنون می توانید نرم افزار Efficient Elements for communications را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Efficient Elements for communications :

– امکان جابه‌جایی آسان ایمیل‌ها به فولدرهای پرکاربرد با قابلیت دسترسی سریع‌تر به آن‌ها

– امکان جابه‌جایی سریع و آسان در مسیرها

– امکان ذخیره‌ی ایمیل‌ها و ضمائم در سیستم

– قابلیت تعریف شرتکات برای کارکرد ساده و سریع‌تر

– سازگاری با Microsoft Outlook 2013 / 2016 / 2019 / 365

– دارا بودن امکان نصب و راه‌اندازی سریع و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Efficient Elements for communications.cover1  300x211 - دانلود Efficient Elements for communications 3.0.3000.0 - پلاگین قدرتمند مایکروسافت اوت‌لوک Efficient Elements for communications.cover2  300x210 - دانلود Efficient Elements for communications 3.0.3000.0 - پلاگین قدرتمند مایکروسافت اوت‌لوک

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 28.5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR