دانلود Chalipa 2.1 – نرم‌ افزار نستعلیق نویسی چلیپا

دانلود Chalipa 2.1 - نرم‌ افزار نستعلیق چلیپا

 

دانلود Chalipa

| نرم‌ افزار نستعلیق نویسی چلیپا |

 

Chalipa 2.1 چلیپا نام یک نرم افزار نستعلیق نویسی کشیده ایرانی قدرتمند و حرفه‌ای در حوزه خوش‌نویسی است که به گرافیست‌ها امکانی می‌دهد که بتوانید متون دلخواه خود را با زیبایی بسیار بیشتری طراحی کنند. همانطور که می‌دانید، یکی از هنرهای مهم در حوزه طراحی، خوشنویسی است. در راستای طراحی و نوشتار زیباتر متون فارسی، امروزه صدها فونت مختلف در دسترس هستند که می‌توان آن‌ها را در نرم افزارهای مختلف هم مورد استفاده قرار داد و با فونت انتخابی به طراحی‌های گرافیکی پرداخت. با این وجود، هنوز هم هستند نرم افزارهایی که به طور مستقیم امکان تایپ و خوشنویسی فارسی در آن‌ها میسر نیست و باید از یک روش غیرمستقیم برای انتقال متون تایپ شده در آن‌ها استفاده کرد. در این مطلب از سایت یاس دانلود، نسخه جدید نرم افزار خوشنویسی چلیپا را برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم که امکانات متعددی را در حوزه خوشنویسی با خط نستعلیق در اختیار شما قرار می‌دهد.

در نرم افزار نستعلیق نویس چلیپا، امکان نگارش سطر، بیت، کتابت، سیاه مشق، قطعه، نقاشی خط ، نستعلیق شکسته و … به شکل تمام و کمال فراهم بوده و شیوه و نگارش خط و تمامی ترکیب‌های نوشتاری در آن با نظارت استاد و محقق این هنر، جناب استاد امیر احمد فلسفی صورت پذیرفته است. چلیپا، یک راهکار نرم افزاری کاملا ایرانی برای آن دسته افرادی است که می‌خواهند خوشنویسی را به روشی زیبا و جذاب طراحی کنند. به طور کلی، در چلیپا امکان نوشتار متنی که از نظر خوشنویسی غلط محسوب شود وجود نخواهد داشت و بدین ترتیب حتی کاربرانی که با قوانین خوشنویسی آشنایی نداشته باشند هم می‌توانند با اطمینان خاطر نسبت به صحیح بودن نگارش خود از این نرم افزار استفاده کنند. هم اکنون می توانید نرم افزار نستعلیق نویسی چلیپا برای ویندوز و کامپیوتر را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار چلیپا :

– امکان تایپ حرفه‌ای با قلم نسعلیق و استفاده از ترکیب‌های نوشتاری آن در نرم افزار طراحی مختلف

– قابلیت نگارش سطر، بیت (شعر)، کتابت، سیاه مشق، قطعه و …

– مناسب برای کالیگرافی و خوشنویسی به زبان فارسی

– مناسب برای به‌کارگیری هرچه بهتر خوشنویسی در طراحی پوستر، کاتالوگ، بروشور و …

– امکان کار کردن با چندین پرونده به طور همزمان

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Chalipa.cover1  300x204 - دانلود Chalipa 2.1 - نرم‌ افزار نستعلیق نویسی چلیپا Chalipa.cover2  300x189 - دانلود Chalipa 2.1 - نرم‌ افزار نستعلیق نویسی چلیپا

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 8.71 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR