دانلود آموزش سی پلاس پلاس: مقدماتی – Ultimate C++ Part 1: Fundamentals – Code with Mosh

دانلود آموزش سی پلاس پلاس: مقدماتی - Ultimate C++ Part 1: Fundamentals - Code with Mosh

 

دانلود آموزش سی پلاس پلاس: مقدماتی

| Ultimate C++ Part 1: Fundamentals – Code with Mosh |

Language: English | Duration: 3h 52m | Size: 0.5 GB

 

آموزش سی پلاس پلاس: مقدماتی (Ultimate C++ Part 1: Fundamentals – Code with Mosh) نام یک دوره آموزشی حرفه‌ای و قوی برای علاقه‌مندان به برنامه‌نویسی سی‌پلاس‌پلاس است! با شما عزیزان بازدیدکننده هستیم در معرفی یکی از بهترین دوره‌های آموزشی موجود برای یادگیری برنامه‌نویسی به زبان سی پلاس پلاس؛ اگر که علاقه‌مند به یادگیری این مهارت هستید و می‌خواهید از این طریق به بازار کار وارد شوید و از راه برنامه‌نویسی کسب درآمد کنید، لازم است که مهارت‌های خود را همواره به‌روز نگه داشته و این مهارت را به صورت اصولی یاد بگیرید.

سی پلاس پلاس، زبان منتخب برای ویدیو گیم‌ها، سیستم‌های امبد، دیوایس‌های IoT، اپ‌هایی با پرفرمنس بالا، سیستم‌عامل، سیستم‌های مدیریت پایگاه داده، کامپایلرها و … است. با توجه به کاربرد گسترده‌ای که این زبان دارد، بسیاری علاقه دارند این مهارت را به شکل اصولی یاد بگیرند. مشکل اینجاست که سی پلاس پلاس، یک زبان پیچیده و دشوار است و بسیاری از کتاب و مراجع آموزشی مختلف هم مخاطب را در یادگیری گمراه می‌کنند. اگر که علاقه‌مند به یادگیری این مهارت از یک مدرس خبره با تجربه‌ای 20 ساله در این زمینه هستید، پیشنهاد می‌کنیم پارت اول از آموزش برنامه‌نویسی به زبان سی پلاس پلاس از مشفق همدانی را از دست ندهید. هم اکنون می توانید این مجموعه آموزشی را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

سرفصل‌های آموزش پایتون – Ultimate C++ Part 1: Fundamentals – Code with Mosh :

– آشنایی حرفه‌ای با برنامه‌نویسی سی پلاس پلاس

– آشنایی با الگوریتم‌های مقدماتی در سی پلاس پلاس

– مناسب برای مبتدیان در زمینه برنامه‌نویسی

– آشنایی با انواع داده‌ها در سی پلاس پلاس

– آشنایی با دستورات شرطی، حلقه‌ها، توابع و …

و…

 

 

تصاویری از دوره آموزشی :

 

Ultimate Cpp Part 1 Fundamentals.cover1  300x158 - دانلود آموزش سی پلاس پلاس: مقدماتی - Ultimate C++ Part 1: Fundamentals - Code with Mosh

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : MP4
  • حجم : 463 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR