دانلود Android Messages 5.3.4 – اندروید مسیجز؛ دسترسی به پیامک‌های گوشی اندروید در ویندوز

دانلود Android Messages 5.3.4 - اندروید مسیجز؛ دسترسی به پیامک‌های گوشی اندروید در ویندوز

 

دانلود Android Messages

| اندروید مسیجز؛ دسترسی به پیامک‌های گوشی اندروید در ویندوز |

 

Android Messages 5.3.4 نرم افزاری جدید، رایگان و متن‌باز به منظور دسترسی به مسیج‌ها (پیامک‌ها)ی اندروید در ویندوز است. همانطور که می‌دانید، اپ پیش‌فرض موجود در گوشی‌ها و تبلت‌های اندروید، اندروید مسیجز (Android Messages) نام دارد. این اپلیکیشن، تقریبا بر روی کلیه دیوایس‌های مجهز به سیستم‌عامل اندروید به صورت پیش‌فرض نصب و قابل استفاده است. در صورتی که هم به دنبال راهکاری برای دسترسی به پیامک‌های خود در ویندوز هستید، ما برایتان ابزاری را آماده کرده‌ایم که می‌تواند این کار را با سهولت بسیار برای شما به انجام برساند.

اندروید مسیجز دسکتاپ، یک اپ جدید و کاربردی است که با استفاده از آن شما می‌توانید به پیامک‌های خود در کامپیوتر هم دسترسی داشته باشید. امروزه ده‌ها پلتفرم مختلف استفاده از سیستم پیام‌رسان در دسترس کاربران وجود دارد. کاربران، برای انتخاب سرویس مورد نظر خود گزینه‌های بسیاری را پیش رو دارند. اما در بین تمام این سرویس‌های آنلاین، ابزار اندروید مسیجز، یک اپ ساده و کاربردی است که می‌تواند از طریق سیم‌کارت اعتباری یا دائمی کاربر در گوشی موبایل، پیامک ارسال و دریافت کند. اگر که می‌خواهید قابلیت‌های این سرویس کاربردی را از گوشی موبایل خود به کامپیوتر منتقل کنید، پیشنهاد می‌کنیم این اپ ساده و رایگان را از دست ندهید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Android Messages را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Android Messages :

– امکان دسترسی ساده و آسان به پیامک‌های اندروید در ویندوز

– قابلیت برقراری ارتباط سریع و آسان بین موبایل و کامپیوتر

– امکان نصب و راه‌اندازی سریع و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Android Messages.cover1  300x179 - دانلود Android Messages 5.3.4 - اندروید مسیجز؛ دسترسی به پیامک‌های گوشی اندروید در ویندوز Android Messages.cover2  300x179 - دانلود Android Messages 5.3.4 - اندروید مسیجز؛ دسترسی به پیامک‌های گوشی اندروید در ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 55.5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR