دانلود ppInk 1.8.3 – نرم افزار آنوتیشن (Annotation) در صفحه نمایش

دانلود ppInk 1.8.3 - نرم افزار آنوتیشن (Annotation) در صفحه نمایش

 

دانلود ppInk

| نرم افزار آنوتیشن در صفحه نمایش |

 

ppInk 1.8.3 نام یک ابزار متن‌باز و رایگان است که به کمک آن می‌توانید بر روی دسکتاپ خود انواع نمادها و اشکال هندسی را ترسیم کنید و یا اینکه در صورت نیاز، یادداشت‌های خود را بر روی آن قرار دهید. این برنامه، قابلیت نصب و راه‌اندازی سریع و آسانی دارد و به منظور آنوتیشن سریع و ساده بر روی صفحه نمایش شما در سیستم‌عامل ویندوز توسعه داده شده است. این نرم افزار، امکاناتی گسترده را در اختیار شما می‌گذارد تا بتوانید بر روی صفحه نمایش خود به صورت ریل تایم، انواع عبارات متنی را بنویسید و یا اینکه اشکال هندسی، فلش‌های جهت‌دار و … را ترسیم کنید.

استفاده از این نرم افزار در مواقعی کاربرد دارد که شما بخواهید در حین کار با کامپیوتر در برابر مخاطبان خود و یا در حین ارائه‌های چند‌رسانه‌ای، انواع مختلف آیتم‌های گرافیکی را بر روی تصویر نمایش دهید. اگر تا به حال فیلم‌های آموزش مجازی را دیده باشید، احتمالا به جزئیاتی همچون اشکال هندسی در رنگ‌های مختلف، فلش‌های جهت‌دار برای جلب توجه بیشتر و … دقت کرده‌اید. به مجموعه‌ی این عملیات‌ها در صفحه نمایش، آنوتیشن گفته می‌شود. در صورتی که شما هم بسته به شرایط قصد دارید که این امکانات را در سیستم در اختیار داشته باشید، این نرم افزار می‌تواند به عنوان یک دستیار هوشمند و کاربردی برای شما ایفای نقش کند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار ppInk را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار ppInk :

– امکان استفاده از امکانات آنوتیشن با شرتکات

– امکان نوشتن با دست‌خط، ترسیم انواع اشکال هندسی، فلش‌های جهت‌دار، تایپ متن و …

– پشتیبانی از امکان نمایش کلیک‌ها در صفحه نمایش

– دارا بودن افکت‌های بصری مختلف برای جلب توجه بیشتر مخاطبان

– دارا بودن کارکرد ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

ppInk.cover1  300x169 - دانلود ppInk 1.8.3 - نرم افزار آنوتیشن (Annotation) در صفحه نمایش ppInk.cover2  300x157 - دانلود ppInk 1.8.3 - نرم افزار آنوتیشن (Annotation) در صفحه نمایش

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 5.68 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR