دانلود Disk Gazer 1.2.0 – نمایش بصری نرخ انتقال در هارد درایو سیستم

دانلود Disk Gazer 1.2.0 - نمایش بصری نرخ انتقال در هارد درایو سیستم

 

دانلود Disk Gazer

| نمایش بصری نرخ انتقال در هارد درایو سیستم |

 

Disk Gazer 1.2.0 نرم افزاری جدید، رایگان و کاربردی برای اندازه‌گیری و نمایش بصری نرخ انتقال هارد درایو سیستم است که به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید با بنچمارک گرفتن به روشی نوآورانه، از امکانات واقعی هارد دیسک خود مطلع شوید. آیا تا به حال در مورد سرعت کارکرد هارد دیسک خود فکر کرده‌اید؟ اگر که به دنبال روشی ساده برای شناسایی و نمایش مقادیر پارامترهایی مانند نرخ انتقال در هارد دیسک هستید، ابزارهای متعددی به عنوان گزینه‌های نرم افزاری در دسترس خواهید داشت. بسیاری از این ابزارها، کارکرد نسبتا دشوار و پیچیده‌ای دارند. اما ابزاری که در اینجا برای شما آماده کرده‌ایم، یک نرم افزار ساده و آسان است که به شما اجازه می‌دهد بتوانید کارکرد هارد درایو سیستم را مورد آنالیز و بررسی قرار داده و نتایج را در قالب نمودارهای بصری به نمایش درآورید.

این نرم افزار، در واقع یک ابزار قدرتمند و کاربردی برای اندازه‌گیری عملکرد واقعی هارد دیسک سیستم است. این نرم افزار، نیازی به نصب ندارد و شما تنها با دانلود و اجرای مستقیم آن، به امکانات مربوطه دسترسی خواهید داشت. این نرم افزار به شما قابلیتی می‌دهد که بتوانید با سهولت بسیار، به پارامترهای اندازه‌گیری مختلف هارد دیسک دسترسی داشته باشید. این برنامه می‌تواند نرخ انتقال در هارد درایو سیستم را در قالب نمودارها و امواج رنگی مختلف برای شما به نمایش درآورد و بدین طریق، یک بنچمارک پرجزئیات را برای شما به نمایش درآورد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Disk Gazer را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Disk Gazer :

– امکان مشاهده پارامترهای اندازه‌گیری مختلف از هارد دیسک

– قابلیت بنچمارک گرفتن از هارد دیسک

– امکان نمایش نرخ انتقال در هارد درایو به صورت نمودارهای گرافیکی

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Disk Gazer.cover1  300x230 - دانلود Disk Gazer 1.2.0 - نمایش بصری نرخ انتقال در هارد درایو سیستم Disk Gazer.cover2  300x230 - دانلود Disk Gazer 1.2.0 - نمایش بصری نرخ انتقال در هارد درایو سیستم

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 230 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR