جت کال، خرید تلفن اینترنتی سریع و ارزان

جت کال، خرید تلفن اینترنتی سریع و ارزان

امروزه استفاده از خط ثابت اینترنتی طرفداران بیشتری پیدا کرده است. سهولت خرید، قیمت مناسب، کیفیت تماس ها و از همه مهمتر قابلیت جابجایی لوکیشن بدون هیچ مشکل و دردسری از جمله جذابیت های اولیه تلفن های اینترنتی است. حال اگر قابلیت اتصال آن به سیستم تلفن و نرم افزارهای پیشرفته مدیریت تماس را نیز در نظر بگیریم می توان گفت خط اینترنتی به زودی به یکی از گزینه های اصلی و مهم در تمامی کسب و کارها تبدیل خواهد شد.

حتی اگر خودتان اقدام به گرفتن یک خط از مخابرات نکرده اید احتمالا با فرآیند آن آشنا هستید. اینکه یک انشعاب از خط سیمی به شما اختصاص یابد، شماره تلفنی که اختیاری در انتخاب اعداد آن ندارید، زمان طولانی برای سیم کشی داخلی و محدودیت های تماس همزمان و بسیاری مشکلات دیگر باعث شده که خط تلفن آنالوگ بخصوص برای شرکت ها و مشاغل مختلف دیگر کارایی و جذابیتی نداشته باشد.

jetcall 1 - جت کال، خرید تلفن اینترنتی سریع و ارزان

پس بهتر است سرمایه خود را صرف گزینه بهتری کنید. جت کال در کنار شماست تا خط تلفن اینترنتی رند و جذابی را برای خود راه اندازی کنید. فرایند خرید تا راه اندازی خط با وجود جت‌کال سریعتر و راحتتر از نوشیدن یک لیوان آب است. برای آشنایی با تلفن ثابت اینترنتی و ابری همراه ما باشید.

 

خرید خط تلفن اینترنتی از JetCall

خط ثابت اینترنتی با 8 رقم شماره و پیش شماره هر استانی که مد نظر دارید تماس را برقرار می کند. درواقع در خط های ثابت اینترنتی تماس از طریق ویپ VoIP و بر بستر اینترنت یا IP منتقل می شود بنابراین نیازی به سیم کشی مخابراتی یا استقرار در لوکیشن خاصی وجود ندارد. به این معنی که برای راه اندازی خط تلفن و برقراری تماس های خود نیازی به اینکه خودتان یا کارمنداندان در شرکت حضور داشته باشند نیست.

بسیاری از شرکت هایی که بخشی یا تمام کارکنان خود را به صورت دورکار مدیریت می کنند می توانند از تلفن اینترنتی استفاده کنند. یک خط اینترنتی تهیه کنید و هرکدام از کارمندانتان در منزل می توانند برای تماس همزمان از این خط استفاده کنند بدون اینکه محدودیتی در تماس ها باشد یا مشتری با بوق اشتغال روبرو شود. به همین خاطر به تلفن اینترنتی دفتر کار مجازی نیز می گویند. جذاب نیست؟

 

نحوه خرید خط اینترنتی

خرید خط اینترنتی از FCP های مختلف توسط نمایندگان و شرکت های واسطی همچون جت کال امکان پذیر است.

براساس نوع خط و رند بودن اعداد، خط تلفن اینترنتی ثابت تعرفه قیمت متفاوتی پیدا می کند. شما می توانید یکی از این تعرفه ها را انتخاب کرده و بین خطوط موجود بهترین گزینه را انتخاب کنید. به این صورت می توانید تعیین کنید که چه اعدادی در شماره اینترنتی شما باشد، میزان رند بودن آن را انتخاب کرده و به سرعت آن را فعال می کنید و در تبلیغات خود استفاده می کنید. مخاطب با تلفن ثابت و همراه می تواند با شما تماس بگیرد و محصول و خدمات مدنظرش را خریداری کند.

گروه جت‌کال آماده است تا تمامی خدمات از صفر تا صد را برای خرید خط تلفن ثابت اینترنتی برای شما انجام دهد. شما تنها باید تعرفه و خط تلفنتان را انتخاب کنید و کار را به کاردان بسپارید. ما بهترین گزینه ها را در اختیار شما قرار می دهیم.

 

jetcall 2 - جت کال، خرید تلفن اینترنتی سریع و ارزان

 

خط تلفن اینترنتی بهترین گزینه برای استارتاپ ها

معمولا استارتاپ ها به دنبال راه اندازی سریع و آسان سیستم های مورد نیاز خود هستند. هزینه پایین در عین حفظ کیفیت نیز نکته مهم است. جتکال به شما کمک می کند تا استارتاپ خود را پرقدرت راه اندازی کرده و دغدغه ای برای سیستم متمرکز تلفنی خود نداشته باشید.

قابلیت اتصال تلفن اینترنتی به مرکز تلفن ویپ می تواند قابلیت گزارشگیری دقیق و ارزیابی عملکرد را نیز به شما بدهد. دسترسی به جزئیات هر تماس، زمان و مدت مکالمه و حتی ضبط مکالمات در بهبود روند کار و برنامه ریزی های آینده بسیار کاربردی هستند.

شما برای راه اندازی تلفن اینترنتی به هیچ امکانات خاصی نیاز نخواهید داشت، تنها اتصال به اینترنت و فعال سازی خط، برای شروع تماس ها کافی است. اتصال به مرکز تلفن ابری نیز می تواند به شما کمک کند تا مدیریت بهتری برروی تماس ها داشته باشید. اطمینان داشته باشید نیازی به پرداخت هیچ هزینه مازادی نیست. مالکیت خط اینترنتی ارائه شده در جت کال مادام العمر است. خط به نام شما خریداری شده و بصورت اجاره ای و مالکیت موقت نخواهد بود.

 

هزینه خرید خط تلفن اینترنتی

قیمت خط اینترنتی بسته به نوع شماره ای که انتخاب می کنید متغیر است. شما می توانید خط تلفن اینترنتی 100 هزار تومانی را انتخاب کنید. براساس تکرار عددها و رند بودن آن قیمت افزایش می یابد و می تواند تا چند میلیون نیز باشد. جت کال JetCall.ir به شما کمک می کند بهترین خط اینترنتی را با بهترین قیمت در سریعترین زمان ممکن خریداری نمایید. ما در جت کال آماده ایم تا تجربه خرید تلفن اینترنتی را برایتان شیرین رقم بزنیم.

 

/ پایان
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و یاس دانلود هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR