دانلود ReplaceOSK 2.4 – جایگزین جدید و رایگان برای صفحه کلید مجازی ویندوز

دانلود ReplaceOSK 2.4 - جایگزین جدید و رایگان برای صفحه کلید مجازی ویندوز

 

دانلود ReplaceOSK

| جایگزین جدید و رایگان برای صفحه کلید مجازی ویندوز |

 

ReplaceOSK 2.4 نام یک ابزار جدید، رایگان و ساده به منظور جایگزینی صفحه کلید مجازی پیش‌فرض در سیستم‌عامل ویندوز است. این نرم افزار در واقع یک نسخه‌ی ارتقا یافته از صفحه کلید مجازی (لمسی) سیستم‌عامل ویندوز است که می‌توانید طی چند کلیک ساده آن را بر روی سیستم خود نصب و جایگزین صفحه کلید پیش‌فرض ویندوز (On Screen Keyboard) کنید. طراحی سیستم‌عامل یک فرآیند پیچیده است و در کنار آن، به‌روز نگاه داشتن کلیه امکانات آن مطابق با انتظارات کاربران، امری سخت و گاها نشدنی به حساب می‌آید. این، همان‌جایی است که دیگر توسعه‌دهندگان وارد عمل شده و با ارائه ابزارهای مختلف، سعی می‌کنند نیاز کاربران در سیستم‌عامل را برطرف و ابزاری مطابق انتظار آن‌ها آماده کنند. اگر که شما هم مثل ما، معتقد هستید که در طی تمام این سال‌ها، می‌شد آپدیت‌ها و تغییرات بیشتری را در کیبورد مجازی ویندوز شاهد باشیم، پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

یک خصوصیت جالب توجه در رابطه با ویندوز 11، این است که سرانجام بعد از مدت‌ها انتظار ظاهر On Screen Keyboard نیز دست‌خوش تغییراتی شده که البته هنوز در دسترس عموم کاربران نیست. سیستم‌عامل ویندوز 11، نسخه‌ای ارتقا یافته از کیبورد مجازی با استایل مترو را دارد که هنوز به شکل پیش‌فرض فعال نیست و با یک اسکریپت ساده می‌توان آن را آماده‌ی استفاده کرد. در این مطلب از سایت یاس دانلود، به شما کاربران عزیز ابزاری را ارائه می‌کنیم که تنها با یک بار اجرا شدن می‌تواند کیبورد مجازی با طراحی جدید ویندوز 11 را فعال و آماده‌ی استفاده کند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار ReplaceOSK را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار ReplaceOSK :

– امکان تغییر دادن استایل صفحه کلید مجازی در ویندوز 10 و ویندوز 11

– فعال‌سازی نمای به‌روز شده‌ی کیبورد مجازی در سیستم

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

– پشتیبانی از انواع زبان‌ها

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

ReplaceOSK.cover1  300x83 - دانلود ReplaceOSK 2.4 - جایگزین جدید و رایگان برای صفحه کلید مجازی ویندوز ReplaceOSK.cover2  300x108 - دانلود ReplaceOSK 2.4 - جایگزین جدید و رایگان برای صفحه کلید مجازی ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : BAT
  • حجم : 20 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR