دانلود بازی Football Club Management 2023 1.0.1 – مدیریت باشگاه فوتبالی برای اندروید

دانلود بازی Football Club Management 2023 1.0.1 - مدیریت باشگاه فوتبالی برای اندروید

 

دانلود نرم افزار Football Club Management 2023 برای اندروید

| بازی مدیریت باشگاه فوتبالی برای اندروید |

 

Football Club Management 2023 1.0.1 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک ورزشی از استودیوی بازی سازی Go Play Games Ltd است. اگر که شما هم از علاقه‌مندان به فوتبال و رشته‌ی سرمربی‌گیری و مدیریت یک باشگاه فوتبالی هستید، بازی فوتبال کلاب منیجمنت 2023 می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای این تجربه‌ی جذاب باشد. سناریوی این بازی، نوشته و ساخته‌ی مربیان واقعی دنیای فوتبال و مدیران مطرحی بوده که در این سال‌ها، تجربیات بسیاری را از حرفه‌ی خود کسب کرده‌اند. در این بازی قرار است که مجموه‌ی این سناریوها را از دید اول شخص خودتان تجربه کنید و به عنوان سرمربی یک باشگاه مطرح در دنیا به ایفای نقش بپردازید.

این بازی در واقع غنوانی است که کلیه جنبه‌های واقع‌گرایانه یک رقابت جذاب فوتبالی را از دید یک سرمربی و یا میدر فوتبالی برای شما به تصویر می‌کشد. شما در این بازی، حرفه‌ی خود را به عنوان مدیر فوتبال شروع می‌کنید و باشگاه خود را از ابتدا شروع می‌کنید. چشم‌انداز خود را برای باشگاه تعیین کنید و در طول مسیر، به فکر موفقیت برای هیئت مدیره و هواداران باشید. کلیه جنبه‌های باشگاه از امور مالی گرفته تا اسپانسر باشگاه، نقل و انتقالات بازیکنان و … بر دوش شماست و باید با اتخاذ تصمیماتی هوشمندانه، باشگاه خود را تا رسیدن به یک موفقیت رویایی همراهی کنید. هم اکنون می توانید بازی Football Club Management 2023 برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های بازی Football Club Management 2023 :

– امکان انتخاب باشگاه دلخواه برای مدیریت از میان 38 لیگ از 14 کشور مختلف دنیا

– امکان مدیریت درآمدها، هزینه‌ها، برنامه‌های تمرینی، ورزشگاه و…

– امکان اتخاذ تصمیمات مهم و حساس در مسیر موفقیت باشگاه فوتبالی

– امکان ساخت و توسعه استادیوم اختصاصی مسابقات، زمین تمرین، آکادمی، مرکز تمرینات بدن‌سازی و …

– امکان ویراش و تغییر اسامی تیم‌ها، بازیکنان، کیت‌ها و …

– دارا بودن گرافیکی بسیار عالی و جذاب

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Football Club Management 2023 1 150x84 - دانلود بازی Football Club Management 2023 1.0.1 - مدیریت باشگاه فوتبالی برای اندروید Football Club Management 2023 2 150x84 - دانلود بازی Football Club Management 2023 1.0.1 - مدیریت باشگاه فوتبالی برای اندروید Football Club Management 2023 3 150x84 - دانلود بازی Football Club Management 2023 1.0.1 - مدیریت باشگاه فوتبالی برای اندروید Football Club Management 2023 4 150x84 - دانلود بازی Football Club Management 2023 1.0.1 - مدیریت باشگاه فوتبالی برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 113/95 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR