دانلود Steam Account Switcher 2.3.1.0 – نرم افزار جابه‌جایی آسان اکانت استیم

دانلود Steam Account Switcher 2.3.1.0 - نرم افزار جابه‌جایی آسان اکانت استیم

 

دانلود Steam Account Switcher

| نرم افزار جابه‌جایی آسان اکانت استیم |

 

Steam Account Switcher 2.3.1.0 نرم افزاری جدید، ساده و کاربردی به منظور سوئیچ آسان در بین حساب‌های استیم است. با این برنامه، شما به راحتی می‌توانید بین اکانت‌های استیم سوئیچ کنید و در هر زمان، تنها با یک کلیک به حساب جدید خود جابه‌جا شوید. همانطور که می‌دانید، به حالت پیش‌فرض جابه‌جا شدن بین حساب‌های کاربری نیازمند این است که هر بار مشخصات خود را وارد کنید. این کار در صورتی که شما دارای چند حساب مختلف باشید و بخواهید به دلایل مختلف، چندین بار در روز این عمل را انجام دهید، کمی مشکل‌ساز و زمان‌بر می‌شود. در صورتی که به دنبال راهکاری برای سوئیچ آسان بین حساب‌ها هستید و می‌خواهید تنها با یک بار وارد کردن اطلاعات، دیگر نیازی به ورود مجدد آن نداشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم این ابزار جدید و رایگان را از دست ندهید.

همانطور که از نام این نرم افزار پیداست، با این نرم افزار شما کاربران عزیز به سرعت و سادگی می‌توانید عمل سوئیچ بین اکانت‌های استیم (Steam) را انجام دهید. شبکه‌ی استیم، یک فروشگاه آنلاین بازی‌های رایانه‌ای است که کاربران می‌توانند در آن، انواع محتوای دلخواه خود را خریداری و بازی کنند. اگر که شما هم چندین حساب استیم دارید و جابه‌جایی بین این حساب‌ها معمولا زمان زیادی را از شما می‌گیرد، با استفاده از نرم افزار استیم اکانت سوئیچر می‌توانید این کار را ساده‌تر کرده و تنها با یک کلیک، بدون نیاز به وارد کردن دوباره‌ی مشخصات در بین حساب‌های خود سوئیچ کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Steam Account Switcher را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Steam Account Switcher :

– امکان تعریف کردن یک‌باره‌ی مشخصات ورود حساب‌ها

– توانایی سوئیچ در بین حساب‌های استیم تنها با یک کلیک

– عدم نیاز به ورود دوباره‌ی مشخصات در هر بار سوئیچ کردن

– دارا بودن کارکرد ساده و آسان

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Steam Account Switcher.cover1  300x93 - دانلود Steam Account Switcher 2.3.1.0 - نرم افزار جابه‌جایی آسان اکانت استیم Steam Account Switcher.cover2  300x226 - دانلود Steam Account Switcher 2.3.1.0 - نرم افزار جابه‌جایی آسان اکانت استیم

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.07 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR