معرفی نرم افزار های آموزش زبان آلمانی

معرفی نرم افزار های آموزش زبان آلمانی

این روز ها بیش از هر زمان دیگری زبان آلمانی مورد توجه افراد قرار گرفته است. شاید بتواند گفت در کشور ایران پس از زبان انگلیسی افراد به دنبال یاد گرفتن و آموختن زبان آلمانی هستند. زبان آلمانی گرچه سخت اما بسیار شیرین است به همین سبب است که این مقاله به صورت تخصصی به معرفی نرم افزار های آموزش زبان آلمانی پرداخته است تا بتوانید با مطالعه آن بهترین راه کارهای موجود در حوزه آموزش زبان آلمانی را به کار ببندید و در کوتاه ترین زمان ممکن بیشتری نتیجه آموزش را بگیرید

چرا معرفی نرم افزار های آموزش زبان آلمانی؟

برای آموختن زبان آلمانی راه های بسیاری اعم از آموزشگاه های زبان، کتاب های خود آموز، سی دی ها و دی وی دی های آموزشی و … در دسترس عموم قرار گرفته است که هر کس می تواند با استفاده از آن ها در زمانی مناسب و مشخص هر مورد زبان آلمانی را بیاموزد اما چرا این بخش اختصاص پیدا نموده است به معرفی نرم افزار های آموزش زبان آلمانی؟ مشخصا آموزشگاه های زبان، کتاب های خود آموز، سی دی ها و دی وی دی های آموزشی و موارد از این قبیل، دارای هزینه بسیاری برای افراد هستند. در نتیجه بسیاری از علاقه مندان به آموزش زبان آلمانی، به دلیل ناتوانی در پرداخت این هزینه ها نمی توانند آموزش زبان آلمانی را برای خود آغاز نمایند.

البته این را فراموش ننمایید که کیفیتی که آموزشگاه های زبان دارند را نمی توان از نرم افزار ها و حتی کتاب های خود آموز و دی وی دی ها و سی دی ها انتظار داشت اگر تهران هستید و می خواهید از آموزشگاه زبان آلمانی آگاه شوید می توانید به روی کلمه برترین آموزشگاه های زبان آلمانی کلیک نمایید.

 

به همین سبب است که در این بخش به معرفی نرم افزار های آموزش زبان آلمانی پرداخته ایم. این نرم افزار ها به صورت رایگان در اختیارتان خواهند بود. می توانید با استفاده مستمر از آن خود را به حد مناسبی از آگاهی از زبان آلمانی برسانید. البته این نرم افزار ها بستگی به سطح سواد شما در حوزه آلمانی نیز دارند

اما حوزه آن ها آنقدر گسترده است که با وجود هر سطحی در زبان آلمانی می توانید زبان خود را تقویت نمایید و به حدی که مایل به رسیدن به آن هستید، برسید. پس در ادامه با توجه به سطح خود، انتخاب بهترین نرم افزار برای ارضای نیازتان از بین  معرفی نرم افزار های آموزش زبان آلمانی را داشته باشید امید است که برایتان مفید واقع شود

1. اپلیکیشن Memrise

این نرم افزار از بهترین نرم افزار های آموزش زبان آلمانی ست. روش آن را می توان لغتی دانست. به عبارتی این اپلیکیشن آموزش زبان آلمانی با آموزش دادن لغات مختلف به شما، سعی در حفظ و افزایش دایره لغاتتان دارد، برخی از افراد معتقد اند این روش روش اشتباهی ست اما این نرم افزار، برای بسیاری از کاربرانش دارای نتای مثبت و دریافت اطلاعات بسیار بالای زبان آلمانی بوده است. با استفاده از این نرم افزار می توانید یک کار مفید انجام دهید و آن نیز این است که با دیدن فیلم ها متوجه شوید که کارکرد و کاربرد کلماتی که از memrise آموخته اید در کجاست به این شکل سرعت خود را در آموزش زبان آلمانی بالا برده و در کنار این ها فهم سریال و فیلم های زبان اصلی به آلمانی را نیز برای خود تسهیل می نمایید.

images 1659817161 - معرفی نرم افزار های آموزش زبان آلمانی

 

 2.اپلیکیشن Der Die Das

این اپلیکیشن بر خلاف نرم افزار قبلی به زبان آموزان می گوید که بهتر است هر چیزی را با قاعده و قانون و اصول بیاموزید. به عبارتی برای این نرم افزار اهمیت بسیاری دارد که افراد با فرمول به یادگیری زبان آلمانی بپردازند چرا که آموزش از طریق این فرمول ها، به مراتب پایدار تر و عمیق تر از دیگر طرق است. با توجه به موارد مطرح شده و ذکر شده مشخص شده است به احتمال زیاد که شیوه آموزش در این نرم افزار چیست؟ بلکه کاملا صحیح است. همان طور است که خودتان حدس زده اید. در این نرم افزار توجه کامل به روی گرامر و قواعد است. این نرم افزار به شما ثابت می کند و چنین مدعی ست که زبان آلمانی زبانی بس ساده و قابل یادگیری ست و برای آموختن آن نیازی به هیچ اضطرابی نیست.

 

images 1659817700 - معرفی نرم افزار های آموزش زبان آلمانی

 

3.اپلیکیشن Drops

شاید بتوان این اپلیکیشن را در صدر جدول معرفی نرم افزار های آموزش زبان آلمانی به کار برد چرا که بسیار معروف و مطرح است و علت آن نیز کاربردی بودن و فوق العاده ساده بودن نرم افزار است. البته که این نرم افزار را می توان در زبان انگلیسی نیز به کار برد، افراد بسیاری همه روزه این نرم افزار را نصب کرده و رضایت خاطر خود را پس از مدتی کوتاه بیان می نمایند. روش آموزش این نرم افزار نیز مانند اولین نرم افزاری که در این مقاله به آن اشاره شد از طریق آموزش واژگان است. ساده، سهل و راحت می توانید با این نرم افزار زبان آلمانی را فرا بگیرید اما یک مسئله است که باید حتما به آن توجه نمایید و آن نیز این است که علاوه بر این ویژگی ها این اپلیکیشن ویژگی های مثبت دیگری نیز دارد که می توان از مهم ترین این ویژگی های به طراحی ساده و مینیمال آن اشاره نمود

بازی های ساده ای برای آموزش زبان تهیه و تدارک دیده شده است که شما با استفاده از آن می توانید زبان آلمانی را با به روز ترین روش و ساده ترین حالت ممکن بیاموزید. بازی هایی نظیر پازل و جور چین و وصل کردنی و… البته اشتباه نکنید این کار و این شیوه طراحی بازی را به هیچ عنوان به رده سنی پایین تر هدایت ننموده است بلکه افراد می توانند در هر سنی این آموزش را ببینند بی آن که برایشان کسل کننده و یا بچگانه باشد. هر سنی، هر جنسیتی و هر شخصی با هر سطحی از زبان می تواند از این اپلیکیشن استفاده نماید. شاید بتوان این نرم افزار را بهترین نرم افزار این حوزه دانست چرا که کاربران بیشتری را به خود جذب و از خود راضی نموده است.

images 1659818971 - معرفی نرم افزار های آموزش زبان آلمانی

 

این مقاله معرفی نرم افزار های آموزش زبان آلمانی را به حدود 3 اپلیکیشن محدود نموده است چرا که سعی بر آن شده بود که تنها نرم افزار هایی معرفی شوند که می توانند برایتان مثمر ثمر بوده و مناسب باشند. به یقین نرم افزار های دیگری نیز برای معرفی نرم افزار های آموزش زبان آلمانی وجود دارد اما کیفیت آن نرم افزار ها برای تیم تهیه کننده این مقاله دارای ابهام است. بهتر است به همین 3 اپلیکیشن بسنده کرده و رفع نیاز های خود را در همین 3 نرم افزاری که درس خودشان را پس داده اند جست و جو کنید.

 

/ پایان
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و یاس دانلود هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR