دانلود BetterSleep: Sleep tracker 20.16 – نرم افزار صداهای آرام‌بخش برای خواب بهتر در اندروید

دانلود BetterSleep: Sleep tracker 20.16 - نرم افزار صداهای آرام‌بخش برای خواب بهتر در اندروید

 

دانلود نرم افزار BetterSleep برای اندروید

| نرم افزار صداهای آرام‌بخش برای خواب بهتر در اندروید |

 

BetterSleep: Sleep tracker 20.16 بتر اسلیپ؛ نرم افزاری قدرتمند و شناخته شده در زمینه فراهم‌سازی خواب آرام با استفاده از گوشی‌های اندروید است که پیش‌تر با نام ریلکس ملودیز (Relax Melodies) شناخته می‌شد. این اپ، اکنون با عنوانی جدید، قابلیت‌های جامع‌تر را در خود دارد که مجموعه‌ی آن به شما امکانی می‌دهد که بتوانید خوابی آرام و موثر در شب را تجربه کنید. این نرم افزار به شما کمک می‌کند که خوابی بهتر با احساساتی بهتر را داشته باشید. با این برنامه شما می‌توانید روند خواب خود را در شب‌های مختلف ردیابی کنید و در صورت نیاز، از تجربه گوش دادن به ملودی‌های آرامش‌بخش پیش از خواب، به کیفیت خواب خود کمک کنید.

اگر شما هم با مشکلات خواب در شب رو به رو هستید و برای مثال از استرس و فکر و خیال، دیر به خواب می‌روید و یا اینکه در خواب، رویاهای مختلف می‌بینید و این امر بر شادابی صبح روز بعدتان تاثیر می‌گذارد، استفاده از یک نرم افزار مدیریت خواب می‌تواند شما را در تغییر این روال یاری کند. در حال حاضر، اپ‌های مختلفی برای مدیریت خواب و یا پخش صداهای آرامش‌بخش در دسترس هستند. اما اپلیکیشنی که همه نیازهای شما در حوزه بهبود کیفیت خواب را در خود داشته باشد، کمتر نمونه‌ی مشابهی دارد. بتر اسلیپ یه اپ بسیار قدرتمند و محبوب است که به شما اجازه می‌دهد خوابی باکیفیت‌تر و بدون رویا داشته باشید و صبح‌های خود را با شادابی بیشتری شروع کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار BetterSleep برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار BetterSleep :

– فراهم‌سازی امکان خواب بهتر، سریع‌تر و باکیفیت‌تر با صداهایی آرامش‌بخش

– امکان ردیابی وضعیت خواب در طول زمان

– امکان تشخیص دادن صدای خروپف در خواب

– دارا بودن صداهای وایت نویز نظیر صدای باد، پرندگان، طبیعت، موزیک‌های مدیتیشن و …

– از بین بردن استرس پیش از خواب و به خواب رفتن سریع‌تر

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

BetterSleep1 84x150 - دانلود BetterSleep: Sleep tracker 20.16 - نرم افزار صداهای آرام‌بخش برای خواب بهتر در اندروید BetterSleep2 84x150 - دانلود BetterSleep: Sleep tracker 20.16 - نرم افزار صداهای آرام‌بخش برای خواب بهتر در اندروید BetterSleep3 84x150 - دانلود BetterSleep: Sleep tracker 20.16 - نرم افزار صداهای آرام‌بخش برای خواب بهتر در اندروید BetterSleep4 84x150 - دانلود BetterSleep: Sleep tracker 20.16 - نرم افزار صداهای آرام‌بخش برای خواب بهتر در اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 227 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR