دانلود Google Sheets 1.22.302.01.90 – گوگل شیتز برای اندروید

دانلود Google Sheets 1.22.302.01.90 - گوگل شیتز برای اندروید

 

دانلود نرم افزار Google Sheets برای اندروید

| گوگل شیتز برای اندروید |

 

Google Sheets 1.22.302.01.90 اپلیکیشن رسمی گوگل برای کار با صفحات گسترده (اکسل) در اندروید است که به کمک آن شما می‌توانید به تمامی امکانات مورد نیاز خود در زمینه ساخت، ویرایش و کار با فایل‌های اکسل در گوشی و تبلت‌های اندروید هم دسترسی داشته باشید. شرکت گوگل با معرفی و انتشار سه اپ گوگل داکز (Google Docs)، گوگل شیتز (Google Sheets) و گوگل اسلایدز (Google Slides) توانست خود را به عنوان یک رقیب جدی برای مجموعه‌ی اداری آفیس در دنیا مطرح کند. این سه اپ، در واقع جایگزین‌هایی قابل اعتماد و سبک برای Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft PowerPoint هستند که به دلیل دسترسی‌پذیری ساده و آسان‌تر، این روزها محبوبیت بسیاری در بین کاربران پیدا کرده‌اند.

تنها کافی‌ست که به حساب جیمیل خود وارد شوید تا در ادامه به کلیه امکانات این سه سرویس دسترسی کامل داشته باشید. خصوصیت مهم گوگل شیتز در مقایسه با اکسل این است که شما می‌توانید از تمامی امکانات اکسل به صورت آنلاین در تمامی دیوایس‌های خود دسترسی داشته باشید. سرویس‌های گوگل تماما در فضای وب، اپ دسکتاپ و موبایل در دسترس هستند و شما با استفاده از آن‌ها می‌توانید مجموعه‌ی اداری آفیس را شامل سه ابزار داکز، شیتز و اسلایدز همواره در دسترس داشته باشید. در این مطلب، به طور خاص اپ گوگل شیتز را در دسترس شما عزیزان قرار می‌دهیم که به عنوان جایگزین رسمی مایکروسافت اکسل در دسترس شما عزیزان قرار خواهد گرفت. هم اکنون می توانید نرم افزار Google Sheets برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Google Sheets :

– امکان ساخت آسان فایل‌های صفحه گسترده (اکسل) و یا ویرایش آن‌ها

– امکان به‌اشتراک‌گذاری آنلاین فایل‌های اکسل برای فعالیت‌های تیمی

– امکان کار بر روی فایل‌ها حتی در صورت آفلاین بودن

– امکان فرمت سلول‌ها، وارد کردن و مرتب‌سازی داده‌ها، نمایش نمودار، وارد کردن فرمول، استفاده از جستجو و جایگذاری و …

– قابلیت ذخیره خوکار همزمان با تایپ کردن کاربر

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Google Sheets1 84x150 - دانلود Google Sheets 1.22.302.01.90 - گوگل شیتز برای اندروید Google Sheets2 84x150 - دانلود Google Sheets 1.22.302.01.90 - گوگل شیتز برای اندروید Google Sheets3 84x150 - دانلود Google Sheets 1.22.302.01.90 - گوگل شیتز برای اندروید Google Sheets4 84x150 - دانلود Google Sheets 1.22.302.01.90 - گوگل شیتز برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 82.3 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR