دانلود Franzis Photo ExpressViewer 1.0.3.0 – نرم افزار نمایش حرفه‌ای تصاویر

دانلود Franzis Photo ExpressViewer 1.0.3.0 - نرم افزار نمایش حرفه‌ای تصاویر

 

دانلود Franzis Photo ExpressViewer

| نرم افزار نمایش حرفه‌ای تصاویر |

 

Franzis Photo ExpressViewer 1.0.3.0 نام یک ابزار جدید و قدرتمند برای نمایش تصاویر در ویندوز است که به شما اجازه می‌دهد بتوانید تصاویر خود در انواع فرمت‌های JPEG, TIFF, RAW و … را در سیستم به نمایش درآورید. این برنامه یک ابزار قدرتمند نمایش‌دهنده‌ی تصاویر است که به کمک آن شما می‌توانید عکس‌‌های دیجیتالی خود را با سرعت مطلوب مشاهده کنید و از تماشای تصاویر خاطره‌انگیز‌تان با اعضای خانواده لذت ببرید. برخلاف دیگر نرم افزارهای نمایش تصویر، این برنامه به طور خاص برای عکاسان حرفه‌ای طراحی شده که می‌خواهند تصاویر خام خود را با سرعت بالا مشاهده و ویرایش‌های مورد نظر را بر روی آن اعمال کنند.

اگر شما هم به یک ابزار جایگزین برای نمایش تصاویر خود در سیستم احتیاج دارید و امکانات ساده‌ی ابزارهای پیش‌فرض ویندوز، پاسخگوی نیاز شما نیست، در این مطلب از سایت یاس دانلود یک ابزار قدرتمند را برای شما آماده کرده‌ایم که می‌تواند بسیاری از انتظارات شما در این زمینه را برآورده کند. با توجه به افزایش چشم‌گیر تصاویر ثبت شده با دوربین‌های دیجیتال و گوشی‌های هوشمند، تصاویر دیجیتالی امروزی دارای رزولوشن و کیفیت بسیار بالایی هستند و نمایش آن در سیستم، نیازمند ابزارهایی تخصصی است. در این مطلب از سایت یاس دانلود، یک ابزار بسیار حرفه‌ای و پیشرفته را برای شما آماده کرده‌ایم که ضمن سازگاری با کلیه فرمت‌های گرافیکی رایج، می‌تواند تصاویر شما در هر اندازه‌ و سایزی را با سرعت مطلوب نمایش دهد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Franzis Photo ExpressViewer را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Franzis Photo ExpressViewer :

– نمایش فرمت‌های گرافیکی مختلف نظیر JPEG, TIFF, RAW با سرعت مطلوب

– امکان فیلترگذاری بر روی تصاویر

– قابلیت پیش‌نمایش تصاویر در نمای بندانگشتی

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Franzis Photo ExpressViewer.cover1  300x169 - دانلود Franzis Photo ExpressViewer 1.0.3.0 - نرم افزار نمایش حرفه‌ای تصاویر Franzis Photo ExpressViewer.cover2  300x169 - دانلود Franzis Photo ExpressViewer 1.0.3.0 - نرم افزار نمایش حرفه‌ای تصاویر

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 68.7 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR