دانلود Combit List and Label Enterprise 27.4 – ابزار گزارش‌ساز پیشرفته برای دولوپرها

دانلود Combit List and Label Enterprise 27.4 - ابزار گزارش‌ساز پیشرفته برای دولوپرها

 

دانلود Combit List and Label

| ابزار گزارش‌ساز پیشرفته برای دولوپرها |

 

Combit List and Label Enterprise 27.4 نام یک ابزار گزارش‌ساز قدرتمند و حرفه‌ای متناسب با نیاز دولوپرها و تیم‌های برنامه‌نویسی در سراسر دنیاست. با استفاده از قابلیت طراحی گزارش این نرم افزار در Windows/Web، شما می‌توانید به امکاناتی نامحدود در این حوزه دسترسی داشته و از مزایای متعدد این نرم افزار نهایت بهره را ببرید. این نرم افزار، امکاناتی گسترده را در حوزه گزارش‌سازی در دسترس شما توسعه‌دهندگان قرار می‌دهد. اگر که در یک تیم توسعه نرم افزار فعالیت دارید و یا اینکه به طور مستقل به کدنویسی و انجام پروژه‌های نرم افزاری می‌پردازید، احتمالا از اهمیت بالای سیستم‌های گزارش‌گیری در محصولات نرم افزاری مختلف اطلاع دارید. نرم افزاری که در اینجا برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم، قابلیتی را فراهم می‌کند که شما بتوانید با سرعت بسیار مناسب، برای اپ‌های دسکتاپ و وب اقدام قابلیت گزارش‌سازی را در دسترس داشته باشید.

با استفاده از این کامپوننت نرم افزاری قوی و حرفه‌ای، شما می‌توانید سیستم‌های گزارش‌گیری را به عنوان یک نقطه قوت مهم در اپلیکیشن خود بگنجانید. این نرم افزار با دارا بودن امکاناتی جامع و حرفه‌ای، تنها با اضافه کردن چند خط کد ساده، قابلیت‌های گزارش‌گیری را به شکلی حرفه‌ای در اپ‌های دسکتاپ و وب در دسترس شا قرار می‌دهد. امکانات طراحی گزارش، تحلیل داده و همینطور ساخت داشبردهای مدیریتی حرفه‌ای از اصلی‌ترین امکانات این نرم افزار که پیشنهاد می‌کنیم فرصت استفاده‌ی آن را از دست ندهید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Combit List and Label را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Combit List and Label :

– یکپارچگی کامل با پروژه‌های Visual Studio, .NET/.NET Core (C#, VB.NET), C/C++, Delphi/VCL, Java, Xbase++, Progress, DataFlex, dBASE PLUS,

– امکان برقراری ارتباط ساده و آسان با انواع سیستم‌های پایگاه داده نظیر SQl Server, Oracle, IBM Db2 و …

– امکان طراحی پیشرفته‌ی چارت، جدول، فرم، بارکد و …

– دارا بودن امکان پیش‌نمایش تعاملی گزارشات با دقت و جزئیات بالا

– قابلیت گزارش‌گیری حرفه‌ای در فرمت‌های تست

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Combit List and Label.cover1  300x163 - دانلود Combit List and Label Enterprise 27.4 - ابزار گزارش‌ساز پیشرفته برای دولوپرها Combit List and Label.cover2  300x225 - دانلود Combit List and Label Enterprise 27.4 - ابزار گزارش‌ساز پیشرفته برای دولوپرها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 690 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR