تاثیر تبلیغات کلیکی بر سئو سایت

digitechseo - تاثیر تبلیغات کلیکی بر سئو سایت

 

یکی از سوالات رایج که همیشه افراد با آن روبرو هستند این است که آیا تبلیغات کلیکی بر سئو سایت تاثیرگذار است؟ بسیاری از افراد توقع دارند متخصصین این حوزه به آن‌ها جواب بله یا خیر بدهند. اما پاسخ به این موضوع به همین راحتی نیست. چرا که عوامل موثر بر سئو سایت بسیار زیاد هستند. یکی از بحث‌هایی که بین بازاریابان بسیار مورد توجه قرار گرفته است، بحث تاثیرگذاری تبلیغات کلیکی بر روی سئو است. اما آیا واقعا سئو و تبلیغات کلیکی می‌توانند در کنار هم مفید باشند و رتبه سایت را بالا ببرند؟ ما در این مقاله از دیجی تک قصد داریم به سوالات شما در زمینه سئو وب سایت پاسخ دهیم.

همچنین شما می توانید با مراجعه به نشانی https://digitechseo.com/seo می توانید از مطالب جدید و بروز در حوزه سئو استفاده نمایید.

 

digitechseo 2 - تاثیر تبلیغات کلیکی بر سئو سایت

 

تبلیغات کلیکی چیست؟

تبلیغات کلیکی یا تبلیغات به ازای هر کلیک یا PPC، به تبلیغاتی گفته می‌شود که در بالا و یا در کنار صفحات موتورهای جستجو مانند Google، bing و yahoo مشاهده می‌کنید. چرا به آن تبلیغات کلیکی گفته می‌شود؟ زیرا در این تبلیغات پرداخت به ازای کلیک‌ها است. در واقع می‌توان گفت تبلیغات کلیکی راهی مقرون به صرفه و سریع برای به دست آوردن مشتریان جدید است.

در تبلیغات کلیکی هزینه پیشنهاد برای کلمات و عبارت خاص متفاوت است. برخی از کلمات کلیدی ممکن است مقرون به صرفه باشند و برخی از پیشنهادات ممکن است صدها میلیون دلار ارزش داشته باشند. ارزش و قیمت پیشنهادات براساس رقابت بین کلمات، بیشتر یا کمتر می‌شود.

 

سئو یا تبلیغات کلیکی؟

فرآیند سئو یک فرآیند زمان‌بر است. از این‌رو اگر شما قصد داشته باشید تا از سئو به هدف و یا نتیجه‌گیری مطلوب برسید باید تقریبا چند ماهی صبوری کنید. چرا که سئو نیازمند ایجاد زیرساخت‌های محتوایی و افزایش برند سایت است. سئو سایت یکی از روش‌هایی است که در طولانی مدت، باعث رشد کسب و کار می‌شود. سئو یک روش قابل اعتماد است. در حقیقت با یکبار سرمایه‌گذاری و پرداخت هزینه اصولی، ترافیک پایدار و مطمئنی برای سایت ایجاد می‌شود. اگر به دنبال سئو کردن اصولی سایت خود هستید می‌توانید از مشاورین و متخصصین سئو شرکت دیجی تک بهره ببرید. سئو وب سایت دقیقا همان چیزی است که باعث رقابت شما در بستر فضای اینترنت می‌شود.

 

نگه‌داشتن رتبه سئو و عوامل موثر در آن

 

نگه‌داشتن رتبه سئو

نگهداری و پشتیبانی رتبه و جایگاه در سئو نسبت به هزینه اولیه بسیار کمتر خواهد بود. اما تا زمانی که تمامی زیرساخت‌های محتوایی و وبسایت شما به درستی انجام بپذیرد، تبلیغات کلیکی به عنوان یک روش میانبر به شما کمک خواهد کرد. در طی تبلیغات کلیکی برای فراهم کردن زیرساخت‌هایی محتوایی و وبسایت خود می‌توانید از برخی شرکت‌ها مانند دیجی تک کمک دریافت کنید.

تبلیغات کلیکی یک روشی است که به ازای هر کلیک توسط کاربر از شما هزینه دریافت می‌کند و تنها در بازه زمانی مشخصی ترافیک ورودی برای وب‌سایت شما ایجاد می‌کند. ترافیک حاصل از تبلیغات کلیکی پایدار و همیشگی نیستند. برای هربار ترافیک باید هزینه‌ای را به اندازه تعداد کلیک‌هایی مدنظر پرداخت کنید. خوب اما سوال اساسی که ذهن شما را درگیر می‌کند این است که آیا تبلیغات کلیکی با وجود سرازیر کردن کاربران به وبسایت ما باعث افزایش رتبه سایت می‌شوند؟ در ادامه به این سوال پاسخ خواهیم داد.

 

آیا تبلیغات کلیکی برروی رتبه وبسایت تاثیرگذار است؟

خوب این سوال کاملا به جاییی است که آیا افزایش بازدید در تبلیغات کلیکی برروی رتبه سایت تاثیر دارد یا خیر؟ جان مولر در این خصوص یک پاسخ داده است که به آن می‌پردازیم:

جان مولر در پاسخ به این سوال اینگونه پاسخ داده است که:

او می‌گوید وبسایت شما می‌تواند از منابع مختلف و بسیار زیادی ترافیک جذب کند؛ اما داشتن ورودی از این منابع به معنای خوب بودن محتوای سایت شما نیستند. به عبارت دیگر شما می‌توانید هزینه بسیار زیادی را صرف تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی کنید و تعداد کاربران زیادی را به سمت وبسایت خود هدایت کنید اما دریافت این ترافیک به معنای افزایش رتبه سایت‌تان نخواهد بود.

پس می‌توان نتیجه گرفت که تبلیغات کلیکی می‌توانند ورودی‌های زیادی را به سمت سایت ما هدایت کنند اما تاثیر مثبتی برروی رتبه وبسایت ما نخواهد داشت. پس آیا تبلیغات کلیکی تاثیر ندارد؟ در پاسخ باید بگوییم، تبلیغات کلیکی زمانی تاثیر مثبت خود را به شما نشان می‌دهد که شما محتوایی با کیفیت برروی سایت خود قرار دهید و همچنین سایت شما باید از تمامی جنبه‌ها بتواند پاسخگوی نیاز مشتری شما باشد. در این صورت شما می‌توانید از تبلیغات کلیکی خود نتیجه مطلوب دریافت کنید و برروی سئو شما نیز تاثیرگذار خواهد بود.

در حقیقت سئو و تبلیغات کلیکی باید همراستا با یکدیگر کار کنند تا برروی هم تاثیر مثبت بگذارند. اما چطور این اتفاق مثبت را برای سایت خود باید رقم بزنیم؟

 

تاثیر مثبت تبلیغات کلیکی برروی سئو چگونه اتفاق خواهد افتاد؟

همانگونه که گفته شد در صورت داشتن محتوای با کیفیت برروی سایت، تبلیغات کلیکی برروی سئو سایت شما تاثیر مثبت خواهد گذاشت. اما این تاثیر مثبت چگونه اتفاق خواهد افتاد؟

هنگامی که تبلیغات کلیکی به درستی انجام بپذیرد، تاثیر مثبتی برروی برندینگ سایت شما خواهد داشت. براساس آماری که در سایت MOZ منتشر گردیده است، برندینگ رابطه مستقیم با رتبه‌ی سایت شما در گوگل خواهد داشت. البته این بدان مفهوم نیست که برندینگ فاکتور رتبه‌بندی محسوب می‌شود. اما می‌تواند به صورت غیر مستقیم برروی رتبه‎بندی سایت شما تاثیرگذار باشد.

 

ارائه خدمات سئو شرکت دیجی تک

 

ارائه خدمات سئو شرکت دیجی تک

همانگونه که در این مقاله مطالعه کردید، تبلیغات کلیکی نمی‌تواند به صورت مستقیم برروی سئو تاثیرگذار باشد. اما تبلیغات کلیکی در صورت می‎توانند نتایج مثبت داشته باشند که شما خدمات یا محتوای با کیفیتی ارائه دهید. باید نیازی از مشتری در وبسایت شما حل شود. در این صورت است که تبلیغات کلیکی برروی سئو تاثیر مثبت خواهد داشت. در واقع در صورتی تبلیغات کلیکی و سئو برروی یکدیگر تاثیر می‌گذارند که همراستا با یکدیگر عمل کنند. در غیر این صورت تبلیغات کلیکی هیچ تاثیر مستقیمی برروی سئو نخواهد داشت و فقط تعداد بازدیدکننده را برای وبسایت شما افزایش می‌دهد. برای اینکه در این مسیر بهترین نتیجه را بگیرید می‌توانید از خدمات شرکت دیجی تک به نشانی اینترنتی digitechseo.com در این حوزه بهره بگیرید. شرکت دیجی تک با یک دهه سابقه در حوزه طراحی سایت، پشتیبانی سایت و سئو می‌تواند به کسب و کار شما کمک کند تا در فضای رقابتی اینترنت پرقدرت رقابت کنید.

 

/ پایان

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و یاس دانلود هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR