دانلود Lucid Concepts AG Sky View Factor 1.0 x64 – نرم افزار محاسبه‌ شاخص ضریب دید به آسمان

دانلود Lucid Concepts AG Sky View Factor 1.0 x64 - نرم افزار محاسبه‌ شاخص ضریب دید به آسمان

 

دانلود Lucid Concepts AG Sky View Factor

| نرم افزار محاسبه‌ شاخص ضریب دید به آسمان |

 

Lucid Concepts AG Sky View Factor 1.0 x64 نام یک ابزار تخصصی و پیشرفته به منظور محاسبه ضریب دید به آسمان (Sky View Factor) است. وقتی که به ستاره‌ها نگاه می‌کنید، در واقع شاهد بخشی از آسمان هستید که توسط ساختمان‌های اطراف مسدود نشده‌اند. به این نوع دید، ضریب دید آسمان (SVF) گفته می‌شوند. با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی در تمامی انواع زمینه‌ها، استفاده از نرم افزارهای رایانه‌ای در این حوزه نیز گسترش یافته و در همین رابطه، نرم افزاری تخصصی را برای محاسبه ضریب دید آسمان برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم. ضریب دید آسمان، اطلاعات مهمی را در برنامه‌ریزی شهری، آنالیز جزایر گرمسیری، تحقیقات حوزه انرژی خورشیدی، اقلیم و … در دسترس قرار می‌دهد. نرم افزاری که در اینجا خدمت شما عزیزان معرفی می‌کنیم، ابزاری است که به طور خاص برای انجام این نوع محاسبه برای شما آماده شده است.

با توجه به اینکه محاسبه این شاخص، معمولا دشواری‌های خاص خود را داشته و امری زمان‌بر است، استفاده از یک نرم افزار مخصوص در این زمینه می‌تواند کاربردی ویژه و مفید داشته باشد. این نرم افزار از فناوری انحصاری و پیشرفته برای محاسبه فوق استفاده می‌کند که در مقایسه با دیگر ابزارهای مشابه تا 60 برابر سریع‌تر و باکیفیت‌تر است و در نقشه‌هایی با وضوح بالا کارکردی قابل توجه و دقیق دارد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Lucid Concepts AG Sky View Factor را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Lucid Concepts AG Sky View Factor :

– دارا بودن پرفرمنس بسیار بالا

– مجهز بودن به تکنولوژی HPC و محاسبات با دقت و سرعت بالا

– پشتیبانی از دیتاست‌های حجیم

– سرعت 60 برابری به نسبت دیگر نرم افزارهای مشابه

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Lucid Concepts AG Sky View Factor.cover1  300x162 - دانلود Lucid Concepts AG Sky View Factor 1.0 x64 - نرم افزار محاسبه‌ شاخص ضریب دید به آسمان Lucid Concepts AG Sky View Factor.cover2  300x190 - دانلود Lucid Concepts AG Sky View Factor 1.0 x64 - نرم افزار محاسبه‌ شاخص ضریب دید به آسمان

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.81 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR