دانلود AnyMP4 DVD Ripper 8.0.62 x64 – نرم افزار تبدیل DVD به فرمت‌های ویدیویی

دانلود AnyMP4 DVD Ripper 8.0.62 x64 - نرم افزار تبدیل DVD به فرمت‌های ویدیویی

 

دانلود AnyMP4 DVD Ripper

| نرم افزار تبدیل DVD به فرمت‌های ویدیویی |

 

AnyMP4 DVD Ripper 8.0.62 x64 نام یک ابزار جدید، قدرتمند و مثال‌زدنی در زمینه ریپ کردن دیسک‌های دی‌وی‌دی (DVD) است که به شما اجازه می‌دهد که DVD Disc/Folder/ISO را به بیش از 500 فرمت مختلف صوتی و تصویری ریپ کنید. این نرم افزار با دارا بودن امکاناتی قدرتمند و حرفه‌ای در زمینه ریپ و تبدیل دیسک‌های DVD، تقریبا کلیه انتظارات شما در زمینه کار با دیسک‌های DVD را برآورده می‌کند. تنها کافی‌ست که دیسک DVD خود را به نرم افزار معرفی کنید تا در ادامه بتوانید محتوای آن را به هرگونه فرمت دیگر تبدیل کنید.

همانطور که می‌دانید، فیلم‌های رایت شده بر روی دیسک‌های DVD معمولا دارای حجم بالایی هستند و دسته‌بندی خاص خود را دارند. در دنیای دیجیتال، کاربران فرمت‌هایی رایج‌تر نظیر MP4, WMV, ACI, MKV و … را برای ذخیره و به‌اشتراک‌گذاری ساده‌تر ترجیح می‌دهند. اگر که شما هم قصد دارید که محتوای دیسک DVD مورد نظر خود را به فرمت‌هایی قابل ذخیره و به‌اشتراک‌گذاری تبدیل کنید، این نرم افزار می‌تواند با سرعتی 30 برابری به نسبت دیگر ابزارهای مشابه، محتوای دیسک‌های DVD را برای شما به انواع دیگر فرمت‌ها تبدیل نماید.  هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار AnyMP4 DVD Ripper را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار AnyMP4 DVD Ripper :

– امکان ریپ کردن آسان و سریع دیسک‌های DVD

– توانایی تبدیل فرمت‌های DVD به انواع فرمت‌های رایج MP4, M4V, MKV, MOV, AVI, WMV, FLV, VOB, MP3

– دارا بودن پروفایل‌هایی آماده برای تبدیل DVD به فرمت‌های قابل پخش‌ در دیوایس‌های iPhone 12/12 Pro/12 Pro Max/12 mini/11/11 Pro/11 Pro Max/XS/XS Max/XR/X/8/7 Plus/7/6s Plus/6s/6 Plus/6, iPad Pro/Air 2/mini 4/New iPad Pro, iPod touch, Samsung Galaxy 7/6/5, LG G5, Sony, HTC, Moto, Xiaomi, HUAWEI, Microsoft Surface Book, Xbox 360, PS3, Wii

– امکان استخراج صدا از فیلم‌های DVD و تبدیل آن‌ها به فرمت‌های MP3, WAV, WMA, AAC, M4A, ALAC, FLAC, OGG

– دارا بودن سرعت 30 برابری در فرآیند ریپ کردن دیسک‌های DVD

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

AnyMP4 DVD Ripper.cover1  300x188 - دانلود AnyMP4 DVD Ripper 8.0.62 x64 - نرم افزار تبدیل DVD به فرمت‌های ویدیویی AnyMP4 DVD Ripper.cover2  300x188 - دانلود AnyMP4 DVD Ripper 8.0.62 x64 - نرم افزار تبدیل DVD به فرمت‌های ویدیویی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 79.7 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR