دانلود Google Docs 1.22.282.02.90 – گوگل داکز برای اندروید

دانلود Google Docs 1.22.282.02.90 - گوگل داکز برای اندروید

 

دانلود نرم افزار Google Docs برای اندروید

| گوگل داکز برای اندروید |

 

Google Docs 1.22.282.02.90 گوگل داکز؛ نام یک نرم افزار پردازشگر متن جدید، حرفه‌ای و قدرتمند ساخته شده توسط کمپانی گوگل است که به عنوان رقیبی جدی برای مایکروسافت ورد (Microsoft Word) طراحی شده و تاکنون میلیون‌ها دانلود از سرتاسر دنیا داشته است. همانطور که می‌دانید، انتخاب بسیاری از ما برای تایپ و نگارش متن در دنیای دیجیتال، مجموعه‌ی آفیس است. مایکروسافت آفیس با ابزارهای متعددی که در خود جای داده توانسته اعتماد شمار بسیاری از کاربران را در این زمینه جلب کند. گوگل داکز، محصولی قدرتمند از شرکت گوگل است که به عنوان یک رقیب جدی برای مایکروسافت ورد به حساب می‌آید و با دارا بودن تمامی امکانات مورد انتظار کاربر، یک سرویس قدرتمند پردازش و ویرایش متن را به صورت ابری و رایگان ارائه می‌کند.

غیرممکن است که از کاربران قدیمی کامپیوتر باشید و با مایکروسافت ورد آشنایی نداشته باشید. طی چند دهه‌ی اخیر، مایکروسافت ورد با امکانات خاص خود توانست محبوبیت بسیار زیادی را در بین کاربران به دست آورد. شاید که گوگل داکز، تا همین حالا هم موفق شده باشد بی‌رقیب بودن مایکروسافت ورد را زیر سوال ببرد. مهم‌ترین نکته در مورد سرویس‌های گوگل، آنلاین بودن آن و دسترسی‌پذیری همیشگی است. در واقع با این سرویس، شما در هرجا می‌توانید با حساب جیمیل خود، مجموعه‌ای از اسناد دیجیتالی را ایجاد، ویرایش و به آن دسترسی داشته باشید. در این مطلب از سایت یاس دانلود، آخرین نسخه از اپ گوگل داکز را برای سیستم‌عامل اندروید آماده کرده‌ایم که با آن می‌توانید کلیه امکانات مورد نظر خود برای تایپ و ویرایش متن را در اختیار داشته باشید. هم اکنون می توانید نرم افزار Google Docs برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Google Docs :

– امکان ساخت و ویرایش اسناد متنی

– قابلیت به‌اشتراک‌گذاری اسناد برای همکاری با دیگر اعضای تیم

– نبود محدودیت برای کار با اسناد و قابلیت دسترسی به صورت آفلاین و آنلاین

– امکان ذخیره خودکار اسناد به صورت لحظه‌ای

– امکان جستجوی آسان در بین اسناد

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Google Docs1 84x150 - دانلود Google Docs 1.22.282.02.90 - گوگل داکز برای اندروید Google Docs2 84x150 - دانلود Google Docs 1.22.282.02.90 - گوگل داکز برای اندروید Google Docs3 84x150 - دانلود Google Docs 1.22.282.02.90 - گوگل داکز برای اندروید Google Docs4 84x150 - دانلود Google Docs 1.22.282.02.90 - گوگل داکز برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 84.2 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR