دانلود Vital Utilities 0.1.3 – جایگزین قوی و کاربردی برای ویندوز تسک منیجر

دانلود Vital Utilities 0.1.3 - جایگزین قوی و کاربردی برای ویندوز تسک منیجر

 

دانلود Vital Utilities

| جایگزین قوی و کاربردی برای ویندوز تسک منیجر |

 

Vital Utilities 0.1.3 برنامه‌ای است که می‌توان آن را به عنوان یک جایگزین مطمئن و کاربردی برای ویندوز تسک منیجر معرفی کرد. این نرم افزار در کنار تمام قابلیت‌هایی که در ویندوز تسک منیجر در دسترس قرار دارید، برخی قابلیت‌های کاربردی دیگر را نیز در خود دارد که در ادامه به شرح آن پرداخته خواهد شد. این نرم افزار، مناسب برای افرادی است که به دنبال یک جایگزین کاربردی و قابل اطمینان برای ویندوز تسک منیجر (Windows Task Manager) هستند. این نرم افزار به طور کامل از سیستم‌عامل ویندوز 10 و ویندوز 11 پشتیبانی می‌کند و کلیه انتظارات شما در این زمینه را برآورده می‌کند. با این نرم افزار، شما می‌توانید هرگونه پردازشی در ویندوز را مدیریت کنید و مشابه با Task Manager در رابطه با آن اقدامات مورد نظرتان را به انجام برسانید.

هدف اصلی از توسعه این نرم افزار، جایگزینی برای تسک منیجر ویندوز بوده است. در واقع با این نرم افزار، کاربر قادر است با سهولت و دقت بیشتری بر روی پردازش‌های در حال اجرا در ویندوز بپردازد. یکی از خصوصیات قابل توجه این نرم افزار این است که پنجره‌ی آن، همواره بالاتر از باقی پنجره‌ها قرار می‌گیرد. این بدان معناست که هر برنامه دیگری همیشه در زیر این پنجره قرار خواهد گرفت و این امر به شما کمک می‌کند که بتوانید عمل مانیتور و نظارت پردازش‌ها را با سهولت و اطمینان بهتری به انجام برسانید. اگر که شما هم به یک ابزار جایگزین برای تسک منیجر نیاز دارید که بتواند جزئیات هر پردازش، وضعیت در دسترس بودن منابع سخت افزاری و … را در زمان‌های مختلف برایتان به نمایش درآورد، پیشنهاد می‌کنیم فرصت استفاده از این نرم افزار را از دست ندهید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Vital Utilities را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Vital Utilities :

– امکان جستجو و بستن سریع پردازش‌های مختلف

– دارا بودن قابلیت Always on Top

– دارا بودن پوسته تاریک و روشن

– امکان نمایش نمودارهای بصری بر اساس وضعیت فعلی منابع سیستم

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

– جایگزین مناسب برای ویندوز تسک منیجر

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Vital Utilities.cover1  300x213 - دانلود Vital Utilities 0.1.3 - جایگزین قوی و کاربردی برای ویندوز تسک منیجر Vital Utilities.cover2  300x213 - دانلود Vital Utilities 0.1.3 - جایگزین قوی و کاربردی برای ویندوز تسک منیجر

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 69.8 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR