دانلود Advanced System Font Changer 2.1.0.13 – تغییر نوع و اندازه فونت در ویندوز

دانلود Advanced System Font Changer 2.1.0.13 - تغییر نوع و اندازه فونت در ویندوز

 

دانلود Advanced System Font Changer

| تغییر نوع و اندازه فونت در ویندوز |

 

Advanced System Font Changer 2.1.0.13 نرم افزاری جدید، رایگان و کاربردی برای کاستومایز کردن استایل فونت و اندازه آن در ویندوز است که با استفاده از آن شما می‌توانید هر نوشته‌ای در ویندوز اعم از پیغام‌های خطا، عنوان برنامه‌ها و … را دستکاری کرده و فونت و یا اندازه‌ی آن را مطابق نیاز خود تغییر دهید. این اپ به شما اجازه می‌دهد که دسترسی ساده و سریع‌تری به تنظیمات فونت و نوشته‌ها در ویندوز داشته باشید و از این طریق بتوانید مطابق با نیاز خود، سایز نوشته‌ها و فونت مورد استفاده برای هرکدام را تغییر دهید. اگر که خواندن نوشته‌های موجود در دکمه‌ها، نوار عنوان، منوها و …در ویندوز به دلیل ریز بودن برای شما سخت و دشوار است، با استفاده از این نرم افزار کاربردی می‌توانید مطابق با نیاز خود فونت و سایز آن را تنظیم کنید و تجربه بهتری از کار با کامپیوتر در طول فعالی روزمره‌ی خود داشته باشید.

این نرم افزار به شما امکانی می‌دهد که بتوانید سایز و نوع فونت المنت‌های مختلف در سیستم‌عامل را تغییر دهید که از جمله آن‌ها می‌توان به نوشته‌ها در نوار عنوان پیغام‌های هشدار یا خطا و … اشاره کرد. این نرم افزار به صورت قابل حمل بوده و برای استفاده از آن، نیازی به نصب و طی مراحل مربوط به آن ندارید. تنها کافی‌ست که فایل قرار گرفته را دانلود و اجرا کنید. در ادامه شما می‌توانید بسته به نیاز خود، فونت‌های مربوط به نوشته‌های مختلف در برنامه‌ها، پنجره‌های مختلف و … را تغییر داده و یا اینکه اندازه‌ی آن‌ها را هم کوچک و یا بزرگ کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Advanced System Font Changer را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Advanced System Font Changer :

– امکان تغییر نوع و اندازه‌ی فونت‌ها در ویندوز 10 و ویندوز 11

– توانایی انتخاب فونت و تعیین سایز آن برای نوار عنوان پنجره‌ها، منوها، پنجره‌های هشدار یا خطا، آیکون‌ها، نوار وضعیت و …

– دارا بودن تنظیمات ساده و آسان

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Advanced System Font Changer.cover1  300x182 - دانلود Advanced System Font Changer 2.1.0.13 - تغییر نوع و اندازه فونت در ویندوز Advanced System Font Changer.cover2  300x182 - دانلود Advanced System Font Changer 2.1.0.13 - تغییر نوع و اندازه فونت در ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 127 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR