دانلود RePath Studio 0.1.3 – نرم افزار ساخت و ویرایش وکتورهای گرافیکی

دانلود RePath Studio 0.1.3 - نرم افزار ساخت و ویرایش وکتورهای گرافیکی

 

دانلود RePath Studio

| نرم افزار ساخت و ویرایش وکتورهای گرافیکی |

 

RePath Studio 0.1.3 یک ابزار جدید، کاربردی و قدرتمند در زمینه ساخت، ویرایش و دستکاری وکتورهای گرافیکی است که با دارا بودن امکاناتی جذاب و کاربردی در این زمینه، می‌تواند تمام انتظارات شما در زمینه طراحی را برآورده کند. انجام طراحی و ویرایش‌های گرافیکی از نوع وکتور، چیزی است که برای انجام آن باید از ابزارهایی پیشرفته و مخصوص استفاده کرد. باه عنوان مثال، حتی قدرتمندترین نرم افزار گرافیکی دنیا (فتوشاپ) هم برای کرا با وکتورها طراحی نشده و برای انجام چنین کاری، نیاز به ابزاری مخصوص خواهید داشت. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما آماده کرده‌ایم، ابزاری است که متناسب با نیاز شما برای طراحی‌های گرافیکی از نوع وکتور آماده شده و به شما اجازه می‌دهد که بتوانید از تجربه‌ای مقیاس‌پذیر در زمینه طراحی وکتورها نهایت بهره را ببرید.

ایجاد و مدیریت وکتورهای گرافیکی، نیازمند دانش و مهارت تخصصی در حوزه گرافیک است. هنر و مهارت زیادی در خلق این نوع هنر دخیل است و نرم افزاری که در اینجا در دسترس شما عزیزان قرار می‌دهیم، ابزاری است که با می‌توانید وکتورهای گرافیکی را به شکلی جذاب‌تر طراحی کنید. طراحی رابط گرافیکی این نرم افزار تا حد امکان ساده بوده تا حتی کاربران تازه‌کار هم بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند. از آنجا که طراحی در وکتورها بر مبنای خوط و اشکال هندسی است، در این نرم افزار ابزارهایی گنجانده شده که شما بتوانید به سرعت انواع اشکال هندسی نظیر دایره، بیضی، مستطیل، چندضلعی و … را ترسیم کرده و در ادامه بر روی آن دستکاری‌های دلخواه خود را نیز اعمال کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار RePath Studio را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار RePath Studio :

– مجهز بودن به قابلیت‌هایی گسترده و حرفه‌ای در زمینه طراحی وکتورهای گرافیکی

– سادگی در استفاده حتی برای کاربران تازه‌کار

– مجهز بودن به محیط کاربری زیبا و جذاب

– امکان ترسیم انواع اشکال هندسی و عناصر گرافیکی به صورت وگتور

– سازگاری با انواع فرمت‌های رایج نظیر EPS, AI و …

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

RePath Studio.cover1  300x165 - دانلود RePath Studio 0.1.3 - نرم افزار ساخت و ویرایش وکتورهای گرافیکی RePath Studio.cover2  300x165 - دانلود RePath Studio 0.1.3 - نرم افزار ساخت و ویرایش وکتورهای گرافیکی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 78.2 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR