دانلود Nighttime Imaging ‘N’ Astronomy 2.0.0.9001 – مجموعه تصویربرداری نجومی

دانلود Nighttime Imaging 'N' Astronomy 2.0.0.9001 - مجموعه تصویربرداری نجومی

 

دانلود Nighttime Imaging ‘N’ Astronomy

| مجموعه تصویربرداری نجومی |

 

Nighttime Imaging ‘N’ Astronomy 2.0.0.9001 نام یک اپلیکیشن جدید، پیشرفته و کاربردی در زمینه تصویربرداری نجومی با قابلیت‌هایی پیشرفته برای قاب‌بندی، تحلیل و انجام محاسبات آماری بر روی نقشه‌های مختلف آسمان و صورهای فلکی است. اگر که از علاقه‌مندان به علم نجوم، تماشای ستارگان و تحقیق در رابطه با صورت‌های فلکی مختلف هستید، این نرم افزار یک مجموعه جامع و علمی را در دسترس‌تان قرار می‌دهد که بتوانید بر روی تصاویر نجومی کار کنید و به اطلاعاتی جامع در رابطه با هریک از تصاویر دست یابید.

این نرم افزار، کاملا مطابق با نیازهای محققان، ستاره‌شناسان و عکاسان نجومی حرفه‌ای و مبتدی مطابقت دارد. هرکسی می‌تواند استفاده از آن را بیاموزد و از تلاش‌های خود بیشترین بهره را ببرد. این نرم افزار در واقع منبعی رایگان برای تحقیق بر روی علم نجوم و ستاره‌شناسی است که بهشکل رایگان در دسترس شما مخاطبان عزیز قرار می‌گیرد. چه تازه‌کار باشید و چه یک محقق باتجربه، احتمالا می‌دانید که استفاده از یک نرم افزار درست و داشتن تجهیزات کافی، می‌تواند شما را تا رسیدن به گزارش‌ها و نتایج قابل اعتماد کمک کند. نرم افزاری که در این مطلب برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم می‌تواند به دوربین و تلسکوپ‌های تخصصی متصل شده و با استفاده از فوکوس‌کننده‌های تصویر، چرخاننده‌ها، سوئیچ‌ها و…، امکانات جامعی را برای تحقیق و مطالعات حوزه نجوم در دسترس شما قرار دهد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Nighttime Imaging ‘N’ Astronomy را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Nighttime Imaging ‘N’ Astronomy :

– دارا بودن ده‌ها امکان قابل اطمینان و دقیق برای قاب‌بندی، فوکوس کردن و… برای تصویربرداری نجومی

– مناسب برای منجمان تازه‌کار و یا خبره

– ساده، رایگان و متن‌باز بودن

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Nighttime Imaging N Astronomy.cover1  300x158 - دانلود Nighttime Imaging 'N' Astronomy 2.0.0.9001 - مجموعه تصویربرداری نجومی Nighttime Imaging N Astronomy.cover2  300x158 - دانلود Nighttime Imaging 'N' Astronomy 2.0.0.9001 - مجموعه تصویربرداری نجومی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 86.2 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR