دانلود Deleaker 2022.6 – نرم افزار رفع مشکل مموری لیک در برنامه‌ها

دانلود Deleaker 2022.6 - نرم افزار رفع مشکل مموری لیک در برنامه‌ها

 

دانلود Deleaker

| نرم افزار رفع مشکل مموری لیک در برنامه‌ها |

 

Deleaker 2022.6 نام یک اکستنشن جدید و کاربردی برای تمامی IDEها و همینطور یک اپ مستقل برای تشخیص مموری لیک در برنامه‌ها است. حتی استیبل‌ترین اپلیکیشن‌های ویندوزی هم ممکن است به مشکل مموری لیک دچار باشندو پس از گذشت مدت زمانی، سیستم را دچار مشکلاتی مثل کندی در سرعت اجرای دستورات، هنگ کرد‌ن‌های پی‌در‌پی و … دچار کنند. بسیاری از مشکلات و باگ‌های نرم افزاری، به مشکل مموری لیک مربوط می‌شود. تشخیص این مشکل بسیار سخت و دشوار است؛ به گونه‌ای که می‌توان مموری لیک در نرم افزارها را کابوس جدی تمام برنامه‌نویسان به شمار برد.

مموری لیک، یک اشکال جدی در نرم افزارها است که می‌تواند منجر به اشکال در کارکرد برنامه‌ها شود. به عنوان مثال، وقوع مموری لیک در یک نرم افزار ساده می‌تواند به طور کامل، فضای حافظه رم در سیستم را به خود اختصاص دهد. این امر مشکلات جدی را در کارکرد کلی عملیات‌های مختلف سیستم به وجود می‌آورد. اگر به دنبال ابزاری برای تشخیص هرچه سریع‌تر مموری لیک هستید و می‌خواهید به این کابوس ترسناک در پروژه‌ی نرم افزاری خود خاتمه دهید، پیشنهاد می‌کنیم این نرم افزار کاربردی را از دست ندهید. این نرم افزار می‌توانند در قالب یک اکستنشن کاربردی در انواع IDEهای پرکاربرد نظیر Visual Studio, Delphi, C++ Builder, Qt Creator انجام وظیفه کرده و به شما کمک کند تا بتوانید هرگونه مموری لیک را در نرم افزار پیدا و مشکل آن را حل کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Deleaker را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Deleaker :

– امکان پیدا کردن تمامی انواع مموری لیک‌ها (ایجاد شده با Heap، حافظه مجاری، OLE، لیک‌های GDI و …

– امکان کارکرد در محیط Visual Studio 2005, 2008, 2010, 2012, 2013, 2015, 2017, 2019, 2022

– قابلیت کارکرد مستقل

– دارا بودن کارکرد ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Deleaker.cover1  300x213 - دانلود Deleaker 2022.6 - نرم افزار رفع مشکل مموری لیک در برنامه‌ها Deleaker.cover2  300x163 - دانلود Deleaker 2022.6 - نرم افزار رفع مشکل مموری لیک در برنامه‌ها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 56.6 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR