دانلود Vector 35 Binary Ninja 3.1.3469 – باینری نینجا؛ مهندسی معکوس انواع نرم افزارها

دانلود Vector 35 Binary Ninja 3.1.3469 - باینری نینجا؛ مهندسی معکوس انواع نرم افزارها

 

دانلود Vector 35 Binary Ninja

| باینری نینجا؛ مهندسی معکوس انواع نرم افزارها |

 

Vector 35 Binary Ninja 3.1.3469 باینری نینجا؛ نام یک اپلیکیشن تعاملی و قدرتمند در زمینه دی‌کامپایل کردن و یا مهندسی معکوس کردن انواع باینری‌ها (فایل‌های اجرایی) در ویندوز است. از این نرم افزار شما می‌توانید استفاده کنید و با آن، انواع برنامه‌ها و کتابخانه‌های نرم افزارهای مختلف در ویندوز را مهندسی معکوس کرده و به کد آن‌ها دسترسی داشته باشید. باینری نینجا را می‌توانید به منظور آنالیز برنامه‌ها، فایل‌های اجرایی و وابستگی‌ها به منظور نحوه کارکرد، تشخیص کدهای مخرب و آسیب‌پذیر و … مورد استفاده قرار داده و از امکاناتی که در دسترس‌تان قرار می‌دهد نهایت بهره را ببرید.

با استفاده از این محصول نرم افزاری، شما می‌توانید عمل دی‌اسمبل (Deassemble) کردن فایل‌ها را برای انواع معماری‌ها از قبیل (x64, x86-x64, ARMv7, ARMv8, PowerPC, 6502, Z80, MIPS) به سادگی فراهم کنید. با این نرم افزار شما به سادگی می‌توانید فایل‌های اجرایی مربوط به انواع برنامه‌ یا بازی‌ها در ویندوز را دی‌کامپایل (Decompile) کرده و به کد آن دسترسی داشته باشید. استفاده از این محصول نرم افزاری در مواقعی کاربرد دارد که شما بخواهید به سروس کد برنامه‌ها و یا انواع فایل‌های اجرایی و یا کتابخانه‌ها دسترسی پیدا کرده و از طریقه‌ی کارکرد آن مطلع شده و یا اینکه کدها را به لحاظ امنیت و یا آسیب‌پذیری مورد تحلیل و بررسی قرار دهید. از این روی، امیدواریم استفاده از این نرم افزار برای شما مفید و کاربردی باشد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Vector 35 Binary Ninja را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Vector 35 Binary Ninja :

– امکان دی‌اسمیبل کردن انواع فایل‌ها در معماری‌های مختلف

– امکان دی‌کامپایل کردن کدها

– امکان خودکار کردن جریان کار نرم افزار

– امکان ساخت و به‌اشتراک‌گذاری انواع پلاگین‌ها

– امکان مهندسی معکوس کردن برنامه و دسترسی به سورس‌کدهای آن

– سازگاری با ویندوز، مک و لینوکس

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Binary Ninja.cover1  300x157 - دانلود Vector 35 Binary Ninja 3.1.3469 - باینری نینجا؛ مهندسی معکوس انواع نرم افزارها Binary Ninja.cover2  300x209 - دانلود Vector 35 Binary Ninja 3.1.3469 - باینری نینجا؛ مهندسی معکوس انواع نرم افزارها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 246 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR