دانلود آموزش برنامه نویسی پایتون از مبتدی تا پیشرفته

دانلود آموزش برنامه نویسی پایتون از مبتدی تا پیشرفته

 

این روزها که بازار کار برنامه نویسی بسیار داغ و پرطرفدار است، احتمالا شما هم به فکر آن هستید که یک زبان برنامه نویسی را یاد گرفته و در حوزه‌ای مشخص مشغول به فعالیت و درآمد زایی شوید. اولین قدم برای برنامه نویس شدن، یادگیری یک زبان برنامه نویسی است که اهمیت بسیار زیادی دارد و باید با دقت آن را انتخاب کنید. در حال حاضر در بین زبان های برنامه نویسی شاخص، پایتون یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین زبان های برنامه نویسی حال حاضر جهان است که در چند سال اخیر افراد بسیار زیادی را به خود جذب کرده است. زبان برنامه نویسی پایتون به واسطه ساختار ساده و قابل فهم و کاربردی بودن در چند حوزه مختلف، در ایران و دیگر کشورهای جهان بازار کار مطلوبی دارد. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ویژگی‌ها و دلیل اهمیت یادگیری و آموزش پایتون، ادامه مطلب را مطالعه کنید.

 

Python 2 - دانلود آموزش برنامه نویسی پایتون از مبتدی تا پیشرفته

 

چرا باید پایتون را یاد بگیرم؟

یکی از اصلی ترین ویژگی‌های زبان برنامه نویسی پایتون ساختار ساده و به دور از پیچیدگی است. سینتکس قابل فهم باعث منحصر به فرد شدن این زبان شده و به همین واسطه بسیاری از افرادی که قصد دارند برنامه نویسی را یاد بگیرند، این زبان را به عنوان گزینه اصلی خود در نظر می‌گیرند. به دلیل وجود این ویژگی شما می‌توانید در مدت زمان کوتاه تری نسبت به دیگر زبان‌های برنامه نویسی، پایتون را یاد بگیرید و با چالش‌ها و پیچیدگی‌های بسیار زیادی در طی فرآیند آموزش روبرو نخواهید شد.

دیگر ویژگی که سبب اهمیت آموزش پایتون می‌شود، چند جانبه بودن این زبان است. در واقع زبان پایتون در حوزه‌های توسعه وب، امنیت شبکه و هوش مصنوعی کاربرد دارد. در نتیجه شما می‌توانید یادگیری پایتون، با یک تیر چند نشان بزنید و در هر یک از حوزه‌های ذکر شده به صورت تخصصی فعالیت داشته باشید.

همچنین باید توجه داشته باشید که در حال حاضر به واسطه وجود جامع کاربری بالای این زبان، منابع زیادی برای حل مشکلات و یادگیری پایتون وجود دارد و از این بابت نیز مشکلی نخواهید داشت.

ویژگی دیگری که یادگیری پایتون را واجب و پررنگ می‌کند، بازار کار بسیار مطلوب این زبان در ایران و سایر کشورهای جهان است. در حال حاضر فرصت‌های شغلی بسیار زیادی در وب سایت های کاریابی برای برنامه نویسی پایتون وجود دارد و شما می‌توانید بعد از گذراندن یک دوره آموزشی صفر تا صد، به صورت استخدامی و فریلنسری در این حوزه مشغول به فعالیت شوید. همین حالا می‌توانید به صورت رایگان در دوره آموزش پایتون آکادمی برنامه نویسی سبزلرن شرکت کنید. با گذراندن این دوره تمام مباحث و مفاهیم اصلی مورد نیاز این زبان را فرا می‌گیرید و قادر خواهید بود به صورت حرفه‌ای و رسمی فعالیت خود را در این حوزه آغاز کنید.

 

Python - دانلود آموزش برنامه نویسی پایتون از مبتدی تا پیشرفته

 

ویژگی های یک دوره آموزش پایتون مناسب:

برای یادگیری زبان برنامه نویسی پایتون باید بهترین دوره و منبع آموزشی را انتخاب کنید تا طی فرایند یادگیری با سردرگمی و چالش های متعدد روبرو نشوید. در ادامه به ویژگی‌ها و فاکتورهای اصلی یک دوره برنامه نویسی مناسب می‌پردازیم.

 

رایگان بودن دوره آموزشی:

یک دوره جامع برنامه نویسی پایتون باید رایگان باشد. در حال حاضر شما می‌توانید با منابع موجود بدون پرداخت هزینه‌های گزاف و بالا و به صورت رایگان پایتون را یاد بگیرید. پس دوره آموزشی در عین جامع بودن، باید رایگان نیز باشد.

 

پروژه محور بودن:

دیگر ویژگی یک دوره مناسب، پروژه محور بودن است که اهمیت بسیار زیادی دارد. طی یک دوره مدرس علاوه بر آموزش مفاهیم و سرفصل های اصلی زبان پایتون، باید هر یک از موارد را بر روی پروژه‌های مختلف نیز پیاده سازی کند تا شما به صورت عملی با نحوه کار با این زبان برنامه نویسی آشنا شوید. یادگیری نحوه اجرا و پیاده‌سازی المان‌ها و عملیات‌های مختلف در پروژه‌های رایج، یکی از مهم‌ترین فاکتورهای انتخاب دوره برنامه نویسی است که باید به آن توجه داشته باشید.

 

بیان ساده و قابل فهم:

یک دوره آموزشی مناسب باید به شیوه‌ای تدریس شده باشد که برای تمام افراد در هر سطحی قابل فهم باشد. مدرس دوره می‌بایست با ذکر مثال های ساده سعی کند تا مفاهیم مختلف آسان و دشوار این زبان را برای شما جا بیندازد تا به بهترین شکل هر یک از مفاهیم را فرا بگیرید.

 

تدریس در سطوح مبتدی تا پیشرفته:

دیگر ویژگی یک دوره پایتون مناسب، تدریس در سطوح مختلف است. دوره باید به صورت جامع آماده سازی شده و با وجود آن دیگر به هیچ دوره دیگری نیاز نداشته باشید. در واقع بعد از پایان یک دوره آموزشی، شما باید تلاش کنید تا تجارب خود را افزایش دهید و با دریافت پروژه به درآمدزایی بپردازید.

 

پشتیبانی رایگان:

یک دوره برنامه نویسی مناسب باید دارای پشتیبانی دائمی نیز باشد تا شما بتوانید در صورت بروز مشکل و وجود هرگونه ابهامی، با پشتیبان دوره و در شرایطی با مدرس ارتباط برقرار کنید.

 

ثبت نام در دوره آموزش پایتون سبزلرن:

همین حالا میتوانید به صورت کاملاً رایگان در دوره آموزش صفر تا صد پایتون از مبتدی تا پیشرفته آکادمی سبزلرن شرکت کرده و فرایند یادگیری خود را آغاز کنید. این دوره کاملا رایگان بوده و به صورت جامع در سطوح مبتدی تا پیشرفته آماده سازی شده است. همچنین این دوره از پشتیبانی رایگان نیز بهره‌مند می‌باشد. پس برای ثبت نام در دوره و دانلود آموزش برنامه نویسی پایتون صفر تا صد به سایت آموزش برنامه نویسی سبزلرن مراجعه کنید.

برنامه نویسی در ایران بازار کار بسیار خوبی داشته و آینده مطلوبی خواهد داشت. پیشنهاد می‌کنیم با صرف زمان این زبان را فرا بگیرید و با کسب تجربه و افزایش سطح مهارت، فعالیت حرفه‌ای خود را در هر یک از حوزه‌های امنیت شبکه، توسعه وب، هوش مصنوعی و… شروع کنید و در آن متخصص شوید.

/ پایان

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و یاس دانلود هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR