دانلود ScrcpyHub 1.7.0 – نمایش تصویر گوشی یا تبلت اندروید در کامپیوتر

دانلود ScrcpyHub 1.7.0 - نمایش تصویر گوشی یا تبلت اندروید در کامپیوتر

 

دانلود ScrcpyHub

| نمایش تصویر گوشی یا تبلت اندروید در کامپیوتر |

 

ScrcpyHub 1.7.0 نرم افزاری جدید، رایگان و کاربردی به منظور نمایش دادن تصویر گوشی یا تبلت‌های اندروید در کامپیوتر است. این نرم افزار در واقع یک ابزار بسیار عالی برای میرور (Mirror) کردن صفحه دیوایس‌های اندروید به کامپیوتر است. با این کار، شما می‌توانید اپلیکیشن‌ها، داکیومنت‌ها و انواع دیگر کارها را با سهولت بیشتری مدیریت کنید. این نرم افزار، برخلاف نمونه‌های مشابه دیگر با تمرز بر سادگی، یک راهکار بسیار ساده و سریع را برای به نمایش درآوردن صفحه دستگاه اندروید در کامپیوتر در دسترس شما قرار می‌دهد تا بتوانید بدون هیچگونه پیچیدگی خاصی از این قابلیت نهایت بهره را ببرید. از نرم افزارهای میرور کردن صفحه اندروید در کامپیوتر برای اهداف مختلفی استفاده می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به تماشای فیلم‌ها، انجام بازی‌های اندروید در کامپیوتر، ضبط فیلم‌های آموزشی و … اشاره کرد.

همانطور که گفته شد، این نرم افزار در واقع یک ابزار ساده و سبک است که می‌تواند هرآنچه که در گوشی یا تبلت اندرویدی شما در حال نمایش است را به دسکتاپ سیستم منتقل کند. تنها کافی‌ست که درایورهای مربوط به گوشی یا تبلت اندروید در سیستم نصب شده باشند؛ در ادامه این امکان فراهم خواهد بود که بتوانید به سرعت صفحه دستگاه خود را به کامپیوتر منتقل کنید. این برنامه به شما امکانی می‌دهد که بتوانید بین پوسته‌های تاریک و روشن سوئیچ کنید و از امکانات کاربردی آن برای ضبط فیلم از صفحه نمایش (برای اهداف آموزشی)، تجربه استفاده از اپ‌ها در کامپیوتر و … به خوبی بهره ببرید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار ScrcpyHub را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار ScrcpyHub :

– امکان Mirror کردن صفحه اندروید در ویندوز

– امکان سوئیچ بین پوسته تاریک و روشن

– امکان ضبط فیلم از صفحه نمایش گوشی در کامپیوتر

– دارا بودن امکان نصب و راه‌اندازی سریع و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

ScrcpyHub.cover1  300x176 - دانلود ScrcpyHub 1.7.0 - نمایش تصویر گوشی یا تبلت اندروید در کامپیوتر ScrcpyHub.cover2  300x176 - دانلود ScrcpyHub 1.7.0 - نمایش تصویر گوشی یا تبلت اندروید در کامپیوتر

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 66.1 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR