دانلود SysTools PDF Unlocker 5.0 x86/x64 – از بین بردن محدودیت فایل‌های PDF

دانلود SysTools PDF Unlocker 5.0 x86/x64 - از بین بردن محدودیت فایل‌های PDF

 

دانلود SysTools PDF Unlocker

| از بین بردن محدودیت فایل‌های PDF |

 

SysTools PDF Unlocker 5.0 x86/x64 نام یک نرم افزار جدید، کاربردی و قدرتمند با قابلیت کارکرد ساده و آسان است که به کمک آن می‌توانید محدودیت‌های موجود بر روی فایل‌های PDF را از بین ببرید. این نرم افزار، در واقع یک آنلاکر مخصوص برای فایل‌های پی‌دی‌اف (PDF) است که به شما اجازه می‌دهد که هرگونه محدودیت موجود بر روی سندهای خود را از بین ببرید و به شکلی آزادانه به انجام عملیاتی همچون ویرایش، پرینت، کپی و یا استخراج محتوا بپردازید. همانطور که می‌دانید، فرمت Aobe Acrobat PDF، این روزها یکی از پرکاربردترین فرمت‌ها در فضای دیجیتال برای ساخت و به‌اشتراک‌گذاری اسناد حاوی متن و تصویر است. با استفاده از امکانات امنیتی موجود برای این نوع فایل‌ها، کاربر می‌تواند به سادگی جلوی عملیاتی همچون پرینت کردن، کپی کردن و یا استخراج محتوا را بگیرد. اما با این حال، ابزارهایی نیز در دسترس هستند که می‌توانند اینگونه محدودیت‌ها را از بین ببرند که در این مطلب، یکی از همین ابزارها را خدمت شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

این نرم افزار، یک ابزار قوی و کاربردی برای برداشتن پسوردهایی از نوع “Owner” از روی فایل‌های پی‌دی‌اف است. با این ابزار شما به سادگی می‌توانید محدودیت موجود بر روی فایل‌ها را بردارید و عملیات پرینت، کپی، ویرایش و یا استخراج صفحات را به راحتی انجام دهید. این نرم افزار می‌تواند محدودیت فایل‌های PDF را به صورت گروهی بردارد تا شما با سهولت بیشتری بتوانید محتوای دیجیتالی خود را با دیگران به‌اشتراک بگذارید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار SysTools PDF Unlocker را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار SysTools PDF Unlocker :

– امکان حذف محدودیت‌های موجود در فایل‌های PDF

– فراهم‌سازی امکان پرینت، ویرایش، کپی و استخراج محتوای فایل‌های PDF

– امکان از بین بردن محدودیت پسورد در فایل‌های PDF

– امکان پردازش گروهی عملیات

– امکان خروجی گرفتن از فایل‌ها در قالب یک نسخه جدید PDF

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

SysTools PDF Unlocker.cover1  300x185 - دانلود SysTools PDF Unlocker 5.0 x86/x64 - از بین بردن محدودیت فایل‌های PDF SysTools PDF Unlocker.cover2  300x185 - دانلود SysTools PDF Unlocker 5.0 x86/x64 - از بین بردن محدودیت فایل‌های PDF

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 32.8 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR