دانلود Lens Studio 4.25.0 – لنز استودیو؛ ساخت انیمیشن‌های AR

دانلود Lens Studio 4.25.0 - لنز استودیو؛ ساخت انیمیشن‌های AR

 

دانلود Lens Studio

| لنز استودیو؛ ساخت انیمیشن‌های AR |

 

Lens Studio 4.25.0 نرم افزاری است که با استفاده از آن می‌توانید به شکلی زیبا و خلاقانه فیلترهای اسنپ‌چت (Snapchat) را بسازید و انیمیشن‌هایی مبتنی بر AR را برای فیلترهای چهره ایجاد کنید. لنز استودیو یک اپ کاربردی جذاب و کاربردی است؛ زیرا با آن می‌توانید به طیف گسترده‌ای از ویژگی‌های مورد نیاز هنرمندان، برنامه‌نویسان و انیمیشن‌سازها دسترسی داشته باشید. در این برنامه شما می‌توانید عناصر مورد تصور خود را با خلاقیت‌تان ترکیب کرده و آثاری شگفت‌انگیز و جذاب را بسازید.

زمانی که صحبت از فیلترهای اسنپ‌چت به میان است، ما با شمار بسیاری از کاربران در ضای مجازی مواجه هستیم که در رابطه با فیلترهای اسنپ‌چت بسیار مشتاق هستند. اسنپ‌چت، یک شبکه احتماعی محبوب در دنیاست که بیشتر از بابت فیلترهای هوشمند در دوربین خود شهرت یافته و احتمالا این سوال را برای شما هم به وجود آورده که این فیلترها چگونه ساخته می شوند؟ چه فیلترها ثابت باشند و چه تعاملی، همه‌ی آن‌ها یک هدف دارند: هیجان‌زده و مشتاق کردن کاربران برای به‌اشتراک‌گذاری تصاویر خود با دیگران. لنز استودیو، یک استودیوی فوق پیشرفته‌ است که با آن می‌توانید پروژه‌های خود را شروع کرده و یا اینکه بر روی تمپلیت‌های از قبل موجود کار کنید. در لنز استودیو شما می‌توانید با انواع افکت و مدل‌ها کار کنید و در نهایت آن‌ها را به فیلترهایی قابل استفاده در اسنپ‌چت تبدیل کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Lens Studio را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Lens Studio :

– فراهم‌سازی امکان توسعه فیلترهای اسنپ‌چت با تکنولوژی واقعیت افزوده (AR)

– امکانات شخصی‌سازی گسترده و حرفه‌ای بر روی استایل چهره، رنگ‌ها و …

– امکان تغییر دادن هریک از عناصر بصری برای ساخت فیلترهایی جذاب‌تر در اسنپ‌چت

– امکان افزودن خصوصیات بصری جادویی بر روی عناصر ساخته شده

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و حرفه‌ای

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Lens Studio.cover1  300x154 - دانلود Lens Studio 4.25.0 - لنز استودیو؛ ساخت انیمیشن‌های AR Lens Studio.cover2  300x154 - دانلود Lens Studio 4.25.0 - لنز استودیو؛ ساخت انیمیشن‌های AR

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 523 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR