دانلود NEWT Professional 2.5.366 – نرم افزار مدیریت منابع در شبکه

دانلود NEWT Professional 2.5.366 - نرم افزار مدیریت منابع در شبکه

 

دانلود NEWT

| نرم افزار مدیریت منابع در شبکه |

 

NEWT Professional 2.5.366 نام یک ابزار سریع و قابل اطمینان به منظور مدیریت منابع در سیسم‌عامل ویندوز است که با جدیدترین نسخه این سیستم‌عامل یعنی ویندوز 11 (Windows 11) هم سازگاری دارد. شما با استفاده از این برنامه می‌توانید لیست کامل دیوایس‌های موجود در شبکه را ببینید و به مدیریت آن بپردازید. این برنامه از روش اسکن هیبریدی شبکه استفاده می‌کند و در ادامه، لیست کامل منابع و دیوایس‌ها را در شبکه به شما نمایش می‌دهد. به تفکیک هریک از دستگاه‌های شبکه شما می‌توانید به مشخصه‌هایی همچون دمای پردازنده، دمای هارد درایو و… نیز دسترسی داشته و همه آن‌ها را با جزئیات مشاهده کنید.

این نرم افزار برای مدیران شبکه در سیستم‌هایی در مقیاس‌های مختلف طراحی شده است. با این نرم افزار شما می‌توانید تمامی دستگاه‌ها به همراه IP آدرس هریک را در شبکه ببینید. قابلیت مالتی ترد بودن این نرم افزار در فرآیند اسکن نیز به شما اجازه می‌دهد که تمام فرآیند اسکن را در مدت زمانی بسیار کوتاه‌تر به انجام برسانید. این نرم افزار به طور خاص برای نیاز مدیرات شبکه در زمینه مدیریت و مشاهده دیوایس‌ها و منابع در شبکه طراحی شده است. با این برنامه شما می‌توانید یک اسکن سریع و کامل از شبکه داشته باشید و اطلاعات هریک از PCها نظیر سیستم‌عامل نصب شده، درایورهای نصب شده، سخت‌افزارهای موجود، نرم افزارهای نصب شده و … را ببینید و بدین ترتیب، هریک از کاربران شبکه را با جزئیات دقیق از سیستم‌شان مدیریت کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار NEWT را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار NEWT :

– امکان اسکن سریع و خودکار تجهیزات در شبکه (با امکانی شناسایی انواع دستگاه‌ها)

– امکان جستجوی سریع با تکنولوژی اسکن مالتی ترد

– امکان اسکن بر اساس مشخصه‌های مورد نیاز

– قابلیت مشاهده خصوصیات هریک از سیستم‌ها در شبکه

– مجهز بودن به رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

NEWT Professional.cover1  300x225 - دانلود NEWT Professional 2.5.366 - نرم افزار مدیریت منابع در شبکه NEWT Professional.cover2  300x153 - دانلود NEWT Professional 2.5.366 - نرم افزار مدیریت منابع در شبکه

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 5.85 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR