دانلود ueli 8.22.1 – لانچر زیبا و کاربردی برای ویندوز

دانلود ueli 8.22.1 - لانچر زیبا و کاربردی برای ویندوز

 

دانلود ueli

| لانچر زیبا و کاربردی برای ویندوز |

 

ueli 8.22.1 نام یک لانچر جدید و کاربردی برای اجرای سریع‌تر برنامه‌های کاربردی در ویندوز است. با این برنامه، شما در هر جایی از ویندوز می‌توانید با فشردن کلیدهای Alt+Spacebar، به یک لانچر بسیار قوی دسترسی داشته باشید. جستجو و پیدا کردن اپلیکیشن‌های مورد نیاز، در طول روز و زمانی که مشغله کاری زیادی داریم، کاری سخت و دشوار می‌شود. در چنین مواقعی، استفاده از یک لانچر قوی می‌تواند نیاز شما برای دسترسی سریع و ساده‌تر به این دست برنامه‌ها را از هر جایی فراهم کند. این نرم افزار، برای کمک به شما برای دسترسی ساده‌تر به ابزارهای مورد نیازتان در ویندوز است. در هر جایی از ویندوز که هستید، تنها می‌توانید با فشردن کلیدهای ترکیبی ذکر شده به محیط آن دسترسی و جستجوی اپ دلخواه خود را انجام دهید. این برنامه بلافاصله شروع به جستجوی اپلیکیشن مورد نیاز شما می‌کند و نتایج یافت شده را به صورت مرتب شده در اختیارتان قرار می‌دهد.

نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم، قابلیتی را برای شما فراهم می‌کند که بتوانید به آسانی برنامه یا بازی‌های دلخواه خود در ویندوز را پیدا کنید. نصب و راه‌اندازی این برنامه سریع و ساده است و در ادامه، همزمان با بوت شدن ویندوز می‌توانید از امکانات آن بهره ببرید. جستجو در این لانچر، صرفا محدود به برنامه و یا اپ‌های موجود بر روی سیستم نیست و شما می‌توانید با کلیدهای ترکیبی Alt+Space، در صفحات اینترنت جستجو کنید، فایل‌ها را در بخش‌های مختلف سیستم پیدا و یا اینکه برنامه یا بازی‌های دلخواه خود را به اجرا درآورید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار ueli را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار ueli :

– امکان دسترسی سریع به برنامه‌های مختلف از طریق لانچری زیبا و کاربردی

– قابلیت نصب سریع و آسان

– امکان سرچ کردن اپلیکیشن‌های نصب شده

– امکان جستجو در بوکمارک‌های مربوط به مرورگرهای کروم، فایرفاکس، اج و …

– امکان دسترسی به محاسبات مهندسی از طریق ماشین حساب

– امکان تبدیل کد رنگ‌ها از طریق لانچر

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

ueli.cover1  300x235 - دانلود ueli 8.22.1 - لانچر زیبا و کاربردی برای ویندوز ueli.cover2  300x235 - دانلود ueli 8.22.1 - لانچر زیبا و کاربردی برای ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 153 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR