کروماکی لند بزرگ ترین فروشگاه لوازم عکاسی در ایران

کروماکی لند بزرگ ترین فروشگاه لوازم عکاسی در ایران

 

اگر در حال حاضر خواننده این مطلب هستید یا به عکاسی علاقمندید و یا این هنر را به‌صورت حرفه‌ای دنبال می‌کنید؛ با ما تا انتهای مقاله همراه باشید. ما در این مطلب سعی داریم درباره کروماکی لند که یکی از فروشگاه‌های تخصصی در این حوزه به‌شمار می‌آید صحبت کنیم. می‌دانید که عکاسی پیشرفته، هنر بی‌چون و چرای بسیاری از افراد است. امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و تغییر روز‌به‌روز متدهای عکاسی، دیگر عکاسی صرفا یک شغل یا تفریح نیست و دید غالب افراد به آن کاملا تخصصی است. همان‌طور که شاهد هستید؛ این رشته و هنر به قدری گسترده و جذاب شده که افراد بسیاری، زمان زیادی را صرف یادگیری و یا آموزش آن می‌کنند. این پیشرفته شدن در ترفندهای عکاسی و لوازم مربوط به انجام عکاسی، نمود پیدا می‌کند‌. به‌عنوان مثال در حال حاضر، علاوه بر افرادی که آتلیه دارند و به‌صورت تخصصی کار عکاسی انجام می‌دهند؛ بسیاری از افرادی که دارای کسب‌وکارهای اینترنتی هستند نیز برای ساخت محتواهای بصری و تصویری از محصولات مختلف این حوزه مانند سافت باکس، رینگ لایت و گیمبال استفاده می‌کنند.

 

chromakey1 - کروماکی لند بزرگ ترین فروشگاه لوازم عکاسی در ایران

 

دوربین عکاسی

پیش از آنکه فروشگاه بزرگ کروماکی لند را معرفی کنیم؛ لازم است به چند نمونه از ابزار و وسایلی که در حرفه عکاسی مورد نیاز است؛ بپردازیم. همان‌طور که می‌دانید در حال حاضر، رشته عکاسی علاوه بر دانشگاه‌ها در آموزشگاه‌های عکاسی نیز آموزش داده می‌شود. بنابراین دوربین عکاسی، یکی از اولین نیازها و البته مهمترین وسایل عکاسی به‌شمار می‌آید و در دنیای امروز کسی نیست که با دوربین عکاسی و قابلیت‌های آن آشنا نباشد. به‌خصوص آنکه با پیشرفت تکنولوژی از چند سال گذشته تاکنون تمامی گوشی‌های تلفن همراه نیز مجهز به دوربین‌های پیشرفته‌ای شده‌اند که کار عکاسی را برای افراد در تمامی موقعیت‌ها ساده کرده‌اند. اما اگر به‌خوبی کار با دوربین عکاسی را نمی‌دانید؛ دانشگاه، آموزشگاه‌ها و یا علاقمندی خود فرد به این رشته می‌تواند کمک نماید تا شما به یک عکاس حرفه‌ای با دید عالی تبدیل شوید. در حال حاضر دوربین‌های عکاسی دیجیتال حرفه‌ای در برند‌ها و مدل‌های مختلفی در بازار موجود هستند که لازم است متناسب با کسب‌وکاری که دارید و سوژه‌هایی که مایل هستید از آن‌ها عکاسی کنید؛ دوربین مناسب را خریداری نمایید. البته در مجموعه کروماکی لند، بیشتر محصولات مرتبط با کروماکی به فروش می‌رسد نه دوربین عکاسی، اما از آن‌جا که داشتن دوربین عکاسی یکی از محصولات اصلی در کنار استودیو کروماکی به شمار می‌آید؛ در این بخش اشاره کوتاهی به اهمیت آن خواهیم کرد.

 

سافت باکس

یکی دیگر از ملزوماتی که امروزه برای عکاسی بسیار کارآمد خواهد بود و سبب می‌شود تا بتوانید نور خوبی را برای عکاسی از سوژه‌های‌تان تنظیم کنید؛ سافت باکسsoft box است. کروماکی لند که در ادامه به‌معرفی آن خواهیم پرداخت؛ یکی از فروشگاه‌هایی است که می‌تواند این محصول بسیار کاربردی را در ابعاد و قابلیت‌های مختلف در اختیارتان قرار دهد. همان‌طور که می‌دانید؛ soft در انگلیسی به معنای نرم است و box نیز به معنای جعبه می‌باشد و در یک معنای کلی به تجهیزاتی گفته می‌شود که با استفاده از آن می‌توان یک نور سخت و تیز را به یک نور ملایم و نرم تبدیل کرد. به‌گونه‌ای که بتوان نوردهی لازم و ایده‌آلی را برای عکاسی یا فیلم‌برداری تنظیم و تامین نمود. یک نکته دیگر که در خصوص استفاده از سافت باکس اهمیت دارد؛ این است که سافت باکس میزان نرمی و سختی نور را تعیین می‌کند. یعنی هر چه ابعاد سافت باکس بیشتر باشد؛ نوری که به سوژه می‌تاباند پراکنده‌تر و همین‌طور سایه‌ها در پی آن نرم‌تر و جذاب‌تر خواهند بود.

 

chromakey2 - کروماکی لند بزرگ ترین فروشگاه لوازم عکاسی در ایران

 

نکته دیگری که در خصوص استفاده از این محصول باید در خاطر داشت این است که هر چه فاصله‌ سافت باکس نسبت به سوژه زیادتر باشد؛ نور نرم‌تری خواهیم داشت. از این وسیله می‌توان برای انجام عکاسی تبلیغاتی، مدلینگ، پرتره، صنعتی، استیج و… استفاده کرد. خرید سافت باکس را می‌توانید از فروشگاه کروماکی لند انجام دهید. زیرا برند کروماکی تلاش کرده با تولید و عرضه‌ سافت‌ باکس‌های باکیفیت در ابعاد و ویژگی‌های گوناگون، رضایت آن‌ها را جلب نماید. شما می‌توانید خرید سافت باکس‌ و لوازم دیگرعکاسی و فیلم‌برداری خود را به‌صورت آنلاین و با خیالی آسوده از این مجموعه انجام دهید.

 

کروماکی لند چه مجموعه‌ای است؟

کروماکی لند را می‌توان بزرگ‌ترین فروشگاه لوازم عکاسی در ایران به‌شمار آورد که توانسته بستری فوق‌العاده و کامل را برای عکاس‌های حرفه‌ای و علاقه‌مندان به عکاسی فراهم آورد تا بتوانند هر آنچه که برای ثبت یک تصویر زیبا نیاز دارند را تهیه کنند. بنابراین فروشگاه اینترنتی کروماکی لند با هدف عرضه‌ مستقیم محصولات اصل، طراحی شده است. شاید تاکنون برای خرید لوازم و تجهیزات مورد نیاز برای عکاسی حرفه‌ای سری به بازار و فروشگاه‌های مختلف زده باشید و با برخی از تجهیزات عکاسی از نوع تقلبی آن مواجه شده باشید و نتوانید به راحتی اطمینان کرده و محصول مورد نظر خود را خریداری کنید. اما با مراجعه به فروشگاه کروماکی لند می‌توانید با اعتماد و اطمینان کامل، تجهیزات مورد نیاز خود را از برند مدنظرتان خریداری نمایید. بنابراین اگر مایل هستید پروژه‌های عکاسی و فیلم‌برداری خود را با موفقیت به انجام رسانید؛ حتما سری به این فروشگاه اینترنتی بزنید.

 

هدف مجموعه کروماکی لند چیست؟

همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم؛ کروماکی لند مجموعه‌ای است که توانسته تجهیزات و ملزومات مورد نیاز عکاسی و فیلمبرداری حرفه‌ای را در اختیار کاربران و مشتریان قرار دهد. اما هدف کروماکی لند تنها این نیست؛ بلکه مدیریت این مجموعه در نظر دارد تا محصولات استاندارد و باکیفیت را از برند کروماکی به‌صورت مستقیم و بدون واسطه در اختیار مشتریان قرار دهد. از جمله محصولات برند کروماکی لند که توسط این فروشگاه به فروش می‌رسد می‌توان به تجهیزات زیر اشاره کرد:

فون کروماکی.
استدیو کروماکی.
پایه کروماکی.
سافت باکس.
سه پایه موبایل.
فون عکاسی.
رینگ لایت.
نورهای RGB.
کروماکی پرتابل.
میکروفون یقه‌ای.
گیمبال.
پنل آکوستیک.

chromakey3 - کروماکی لند بزرگ ترین فروشگاه لوازم عکاسی در ایران

 

فروشگاه اینترنتی کروماکی لند

برای اینکه بتوانید نمونه‌های اصلی و اورجینال از هر دستگاه و تجهیزاتی را خریداری کنید؛ بهتر است به فکر خرید مستقیم و بی‌واسطه بوده و به نمایندگی‌های مورد اطمینان هر برندی مراجعه کنید. کروماکی لند به‌عنوان یکی از فروشگاه‌هایی که تمامی محصولات برند کروماکی را در اختیار کاربران قرار داده است می‌تواند نیاز شما را در تهیه هر یک از تجهیزات مورد نیاز عکاسی برآورده نماید. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم برای یک خرید راحت و مطمئن، حتما سری به وبسایت کروماکی لند به آدرس الکترونیکی https://chromakeyland.com/ بزنید.

 

/ پایان

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و یاس دانلود هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR