دانلود مجموعه کامل لذت نقاشی با باب راس

دانلود مجموعه کامل لذت نقاشی با باب راس

 

دانلود مجموعه کامل لذت نقاشی با باب راس

| 31 فصل: 403 قسمت – مجموعه کامل |

 

فصل 2 اضافه شد…

لذت نقاشی (The Joy of Painting) نام یک مجموعه‌ی تلویزیونی آمریکایی با اجرای باب راس (Bob Ross) بود که به بینندگان، تکنیک‌های نقاشی رنگ و روغن آموزش می‌داد. هدف از این نمایش این بود که راس دوست داشت در زمان تخصیص داده شده، بینندگان فنون خاصی از نقاشی را بیاموزند. این برنامه، تا سال 1994 یعنی یک سال پیش از مرگ باب راس ادامه داشت و تا مدت‌ها از شبکه 4 صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، با دوبله‌ی خاص و جذاب پخش می‌شد. دوبلور اصلی باب راس در ایران، کیکاووس یاکیده بود که چند قسمت شاخص از این برنامه را گویندگی و از تلویزیون پخش می‌شد. لذت نقاشی، یک مجموعه‌ی بسیار محبوب و پرطرفدار در دنیاست که میلیون‌ها طرفدار در سرتاسر جهان دارد. با وجود اینکه باب راس، هیچ گاه در طول عمر خود فضای مجازی و طعم شهرت در آن را نچشید، اما جالب است بدانید که کانال یوتیوبی که به یادواره‌ی او ایجاد شده، بیش از 5 میلیون دنبال‌کننده دارد.

بدون شک، باب راس یکی از معتبرترین هنرمندان در عصر فعلی است. از شروع نمایش نمادین او با نام لذت نقاشی تا به امروز، او توانسته تاثیر به‌سزایی در هنر نقاشی در دنیا ایجاد کند. رابرت نورمن راس (Robert Norman Ross)، در سال 1942 میلادی در فلوریدا و با عشق به حیوانات بزرگ شد. این نقاش در سال‌های نوجوانی خود از حیوانات آسیب دیده در همسایگی خود مراقب می‌کرد. این حیوانات، بعدتر در حرفه‌ای نقاشی خود به عنوان آثاری بسیار مشهور ظاهر شدند. او در سن 15 سالگی در کنار پدرش حرفه نجاری را آغاز کرد و در طی یک حادثه، بخشی از انگشت اشاره‌ی خود را از دست داد. او در 18 سالگی به نیروی هوایی ایالات متحده پیوست و در آنجا به عنوان تکنسین پزشکی مشغول به کار شد. مدتی بعد، او با حرفه و استعداد ذاتی خود در حوزه نقاشی مطلع و نتیجه‌ی آن مجموعه‌ی جذاب لذت نقاشی بود. برای اولین بار در سال 1983 میلادی، لذت نقاشی شروع به پخش کرد و از همان زمان، توانست محبوبیت بسیاری را کسب کند. همزمان با شیوع ویروس کوود-19 در دنیا، سازندگان لذت نقاشی اعلام کردند که از این پس، این برنامه به طور کامل و در قالب 403 اپیزود (در قالب 31 فصل) به شکل رایگان قابل تماشا خواهد بود. در این مطلب، کلیه قسمت‌های این مجموعه را برای شما علاقه‌مندان گردآوری کرده‌ایم تا بتوانید از تماشای آن لذت ببرید. به شما دوستان عزیز پیشنهاد میکنیم که لذت نقاشی را با لینک مستقیم و به صورت کاملا رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

سازنده : Bob Ross
تعداد فصل‌ها: 31 فصل
تعداد قسمت ها: 403

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : MP4
  • حجم : 100 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR