دانلود Twinkle Tray 1.14.0 – نرم افزار تنظیم روشنایی صفحه نمایش در سیستم‌های چند مانیتوره

دانلود Twinkle Tray 1.14.0 - نرم افزار تنظیم روشنایی صفحه نمایش در سیستم‌های چند مانیتوره

 

دانلود Twinkle Tray

| نرم افزار تنظیم روشنایی صفحه نمایش در سیستم‌های چند مانیتوره |

 

Twinkle Tray 1.14.0 نرم افزاری ساده و کاربردی به منظور تنظیم روشنایی صفحه نمایش برای سیستم‌های چند مانیتوره است. با این برنامه شما به سادگی می‌توانید میزان روشنایی صفحه در هر مانیتور را به شکل نرم افزاری کنترل و تنظیم کنید. این نرم افزار در واقع یک اپ مخصوص است که به سادگی می‌توانید از نوار تسک‌بار ویندوز آن را کنترل کنید. داشتن چندین مانیتور یا صفحه نمایش، بدون شک یکی از بهترین راه‌های اثبات شده برای افزایش بهره‌وری کلی است. با این روش، امکانی فراهم خواهد شد که بتوانید فعالیت‌های چندوظیفه‌ای را بدون شلوغی در دسکتاپ سیستم به انجام برسانیم. خوشبختانه نسخه‌های جدید سیستم‌عامل ویندوز (ویندوز 11 و ویندوز 10) از امکانات کاملی در زمینه مدیریت چندین مانیتور برخوردار هستند؛ حتی گزینه‌های بسیار بیشتری را در مقایسه با نسخه‌های قبلی ویندوز در دسترس کاربر قرار می‌دهند. با این وجود زمانی که برای تنظیم روشنایی صفحه اقدام می‌کنیم، معمولا ویندوز به خوبی عمل نمی‌کند و برای این نیاز باید به سراغ یک ابزار کمکی برویم که در اینجا یکی از ابزارهای جدید و رایگان در این زمینه را در دسترس شما عزیزان قرار خواهیم داد.

با این برنامه شما با سهولت بسیار می‌توانید سطح روشنایی را در چندین مانیتور مدیریت کنید. بنابراین اگر که با چندین مانیتور کار می‌کنید و اغلب نیاز به تغییر سطح روشنایی و نور پس‌زمینه را احساس می کنید، به شما توصیه می‌کنیم فرصت استفاده از این ابزار کاربردی و رایگان را از دست ندهید. این نرم افزار یک برنامه شیک و کارآمد با دسترسی سریع و ساده است که به شما اجازه می‌دهد که بتوانید سطح روشنایی صفحه را در نمایشگرهای متصل به سیستم به تفکیک تنظیم کرده و از این امکان نهایت بهره را ببرید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Twinkle Tray را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Twinkle Tray :

– امکان اضافه کردن اسلایدر تنظیم روشنایی صفحه به نوار تسک‌بار

– سازگاری کامل با Windows 11/10

– امکان تنظیم خودکار روشنایی صفحه متناسب با ساعات مختلف روز

– امکان آغاز کارکرد همزمان با بوت شدن ویندوز

– دارا بودن کارکرد ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Twinkle Tray.cover1  300x191 - دانلود Twinkle Tray 1.14.0 - نرم افزار تنظیم روشنایی صفحه نمایش در سیستم‌های چند مانیتوره Twinkle Tray.cover2  300x167 - دانلود Twinkle Tray 1.14.0 - نرم افزار تنظیم روشنایی صفحه نمایش در سیستم‌های چند مانیتوره

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 84.4 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR