دانلود DoSA-3D 1.2.6 – نرم افزار آنالیز و تحلیل نیروی مغناطیسی

دانلود DoSA-3D 1.2.6 - نرم افزار آنالیز و تحلیل نیروی مغناطیسی

 

دانلود DoSA-3D

| نرم افزار آنالیز و تحلیل نیروی مغناطیسی |

 

DoSA-3D 1.2.6 نرم افزاری جدید، قدرتمند و حرفه‌ای در زمینه آنالیز و تحلیل نیروی مغناطیسی برای محرک‌ها و شیرهای برقی در یک محیط سه‌بعدی است که با دارا بودن امکاناتی جامع و حرفه‌ای، تمام انتظارات شما در این زمینه را برآورده می‌کند. بسیاری از افرادی که در حوزه برق و سیستم‌های تولید نیروی محرکه کار می‌کنند، با پیچیدگی ذاتی ابزارهای مختلف در این حوزه آشنایی دارند. این مسئله زمانی مشکل‌ساز می‌شود که نرم افزاری که با آن سر و کار دارید، نیاز به انجام تنظیمات پیچیده هم داشته باشید. طراحی و شبیه‌سازی تنظیمات مورد نیاز برای این کار، ممکن است زمان بسیاری را از شما بگیرد. اما اگر به دنبال راهکاری ساده‌تر برای این فرآیند هستید، ما برایتان یک محیط تحلیل و آنالیز پیشرفته‌ی 3 بعدی را آماده کرده‌ایم که اطلاعاتی جامع در مورد رفتار میدان مغناطیسی درگیر در عملکرد شیر برقی و جنبه‌های مرتبط با آن را در اختیار شما می‌گذارد.

این نرم افزار با در نظر گرفتن چنین رویکردهایی طراحی شده و یک ابزار جامع و کاربردی برای پیکربندی‌ محرک‌ها، سلونوئیدها و … است که می‌تواند تمام جنبه‌‌های در ارتباط با آن را در یک محیط سه‌بعدی شبیه‌سازی کند. این نرم افزار درست به مانند همتای خود یعنی DoSA-2D با روش اجزای محدود (FEMM) کار می‌کند. اگر که نیاز به یک محیط توسعه مناسب برای پوشش به چنین نیازی احتیاج دارید و می‌خواهید با تجسم‌سازی سه‌بعدی، انواع مولفه‌ها را مشاهده و تنظیمات را انجام دهید، پیشنهاد می‌کنیم فرصت استفاده از این ابزار قدرتمند را از دست ندهید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار DoSA-3D را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار DoSA-3D :

– رایگان و متن‌باز بودن

– مناسب برای آنالیز و تحلیل اکتیواتور و سلونوئید

– امکان انجام محاسبات مغناطیسی

– مجهز بودن به محیط 3 بعدی برای طراحی و شبیه‌سازی

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

DoSA 3D.cover1  300x245 - دانلود DoSA-3D 1.2.6 - نرم افزار آنالیز و تحلیل نیروی مغناطیسی DoSA 3D.cover2  300x245 - دانلود DoSA-3D 1.2.6 - نرم افزار آنالیز و تحلیل نیروی مغناطیسی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 11.9 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR