دانلود EaseUS Disk Copy 4.0.20220315 – نرم افزار کپی کامل دیسک

دانلود EaseUS Disk Copy 4.0.20220315 - نرم افزار کپی کامل دیسک

 

دانلود EaseUS Disk Copy

| نرم افزار کپی کامل دیسک |

 

EaseUS Disk Copy 4.0.20220315 امکانی را فراهم می‌کند که بتوانید در نهایت سهولت، هارد درایو فعلی خود در سیستم را ارتقا دهید. با این نرم افزار، دیگر فرآیند تعویض هارد دیسک سیستم، کار سخت و زمان‌بری نخواهد بود و شما تنها با چند کلیک ساده می‌توانید تمام محتوای هارد درایو خود را به هارد درایو جدید منتقل کنید. این برنامه از هر دو ساختار MBR / GPT پشتیبانی می‌کند و کاربران به سرعت می‌توانند اطلاعات خود از یک هارد دیسک را به هارد دیسک دیگر منتقل کنند. محدودیت زمان، حجم بالای اطلاعات، ریسک جابه‌جایی اطلاعات و … از جمله عواملی هستند که جابه‌جایی هارد دیسک در سیستم را به یک امر پراسترس تبدیل می‌کنند. اگر که شما هم به دنبال یک ابزار امن و قابل اطمینان برای این کار هستید، ما برایتان ابزاری را آماده کرده‌ایم که می‌تواند تمام اطلاعات هارد درایو قدیمی شما را به هارد درایو جدیدتان انتقال دهد.

این نرم افزار به طور تمام و کمال، اطلاعات را از هارد درایو مبدأ به هارد درایو مقصد منتقل می‌کند. با این نرم افزار شما می‌توانید اطلاعات خود را برای جابه‌جایی دیسک سخت، ساخت دیسک‌های بوتیبل CD/DVD و یا کپی کامل اطلاعات یک هارد به هارد دیگر به سادگی جابه‌جا کنید. نصب و راه‌اندازی این برنامه هم بسیار ساده و آسان است و کاربر می‌تواند تنها با چند کلیک ساده، دیتای خود را از هارد دیسک فعلی به یک هارد دیسک دیگر منتقل کرده و تا حد قابل توجهی در زمان لازم برای این کار صرفه‌جویی نماید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار EaseUS Disk Copy را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار EaseUS Disk Copy :

– امکان کپی کامل اطلاعات یک هارد به هارد دیگر

– امکان کپی و انتقال کامل پارتیشن‌ها

– امکان کپی 1:1 به معنی کپی دقیق و کامل ساختار یک هارد به هارد دیگر

– امنیت و سرعت بسیار بالا

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

EaseUS Disk Copy.cover1  300x233 - دانلود EaseUS Disk Copy 4.0.20220315 - نرم افزار کپی کامل دیسک EaseUS Disk Copy.cover2  300x232 - دانلود EaseUS Disk Copy 4.0.20220315 - نرم افزار کپی کامل دیسک

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 50.7 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR