دانلود بازی Truckers of Europe 3 0.33.4 – شبیه‌ساز رانندگی کامیون اروپایی برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Truckers of Europe 3 0.26 - شبیه‌ساز رانندگی کامیون اروپایی برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Truckers of Europe 3 برای اندروید

| بازی شبیه‌ساز رانندگی کامیون اروپایی برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Truckers of Europe 3 0.33.4 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک شبیه‌ساز رانندگی کامیون از استودیوی بازی سازی Wanda Software است. بازی اندرویدی جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم، یک عنوان جدید و جذاب در سبک شبیه‌سازی است که در آن شما به عنوان یک راننده کامیون واقعی ایفای نقش خواهید کرد. در واقع همه آنچه که در بازی شاهد آن هستید، نمایی واقع‌گرایانه از زندگی یک راننده کامیون و چالش‌هایی است که در این مسیر پرماجرا پیش رویش قرار می‌گیرد.

بازی رانندگی کامیون اروپایی 3، یک شبیه‌ساز بسیار قوی برای آن دسته افرادی است که به رانندگی کامیون و حمل اقلام باری علاقه‌مند هستند. در این بازی شما می‌توانید یک تجربه نزدیک به واقعیت از چنین شغلی داشته باشید و در مناطق مختلف قاره اروپا با کامیون خود به رانندگی و ایفای نقش بپردازید. کسب درآمد، خریداری کامیون و تریلر و جابه‌جایی محموله‌های باری در نقاط مختلف نقشه از جمله وظایف اصلی شما در بازی است. این بازی ده‌ها مدل مختلف از کامیون‌های اروپایی را در خود دارد که با تنوع بسیار، یک شبیه‌سازی بسیار عالی در این سبک را برای شما به ارمغان می‌آورد. هم اکنون می توانید بازی Truckers of Europe 3 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Truckers of Europe 3 :

– شبیه‌ساز واقعی رانندگی کامیون

– دارا بودن 7 مدل مختلف کامیون شامل 4×2, 6×2, 6×2/2, 6×2 Midlift,6×2 Taglift, 6×4, 8×4

– امکان حمل 25 نوع تریلر و کارگو

– امکان بارگیری‌ سنگین و جابه‌جایی اقلام مختلف

– شبیه‌ساز واقعی صداها

– دارا بودن سیستم ترافیکی هوشمند

– امکان رانندگی در شهر و حاشیه شهرها

– دارا بودن چرخه منظم شب و روز

– شبیه‌ساز آسیب به کامیون‌ها و مصرف سوخت

– دارا بودن امکانات کنترلی ساده

– دارا بودن گرافیک بسیار عالی

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Truckers of Europe 31 150x84 - دانلود بازی Truckers of Europe 3 0.33.4 - شبیه‌ساز رانندگی کامیون اروپایی برای اندروید + نسخه بی نهایت Truckers of Europe 32 150x84 - دانلود بازی Truckers of Europe 3 0.33.4 - شبیه‌ساز رانندگی کامیون اروپایی برای اندروید + نسخه بی نهایت Truckers of Europe 33 150x84 - دانلود بازی Truckers of Europe 3 0.33.4 - شبیه‌ساز رانندگی کامیون اروپایی برای اندروید + نسخه بی نهایت Truckers of Europe 34 150x84 - دانلود بازی Truckers of Europe 3 0.33.4 - شبیه‌ساز رانندگی کامیون اروپایی برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 192/194 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR