دانلود Renoir Mobile Tuning 1.1.0 – نرم افزار اورکلاک لپ تاپ با پردازنده رایزن 4000

دانلود Renoir Mobile Tuning 1.1.0 - نرم افزار اورکلاک لپ تاپ با پردازنده رایزن 4000

 

دانلود Renoir Mobile Tuning

| نرم افزار اورکلاک لپ تاپ با پردازنده رایزن 4000 |

 

Renoir Mobile Tuning 1.1.0 نرم افزاری است که با آن می‌توانید سرعت پردازنده‌ی لپ تاپ‌ رایزن 4000 خود را ارتقا دهید و بالاترین پرفرمنس _بهره‌وری) را از آن شاهد باشید. این برنامه به شما اجازه می‌دهد که بتوانید محدودیت‌های توان و دما را از بین برده و iGPU را اورکلاک کنید. همانطور که احتمالا می‌دانید، اورکلاک کردن سخت افزار، از جمله موضوعاتی است که به طور جد از سوی متخصصین و علاقه‌مندان به دنیای سخت افزار رایانه دنبال می‌شود. برخی افراد، علاقه‌مند به ارتقای توان و سرعت پردازنده‌ سیستم هستند و برخی دیگر، به توان و سرعت پیش‌فرض آن قناعت می‌کنند. اگر که شما نیز از دسته علاقه‌مندان به اورکلاک سخت افزار و بهبود سرعت و قدرت پردازنده‌ی سیستم هستید، این نرم افزار یکی از بهترین گزینه‌ها برای این کار محسوب می‌شود.

اگر که شما هم صاحب یک لپ تاپ با پردازنده‌ی سری 4 رایزن هستید، این ابزار به شما کمک خواهد کرد که بتوانید پرفرمنس دستگاه خود را به حد قابل توجهی ارتقا دهید. این نرم افزار به طور خاص برای پردازنده‌های رایزن (Ryzen) ساخت شرکت ای‌ام‌دی (AMD) تولید شده و به شما اجازه می‌دهد که بتوانید هرگونه محدودیت موجود بر روی سیستم را برای کارکرد هرچه بهتر پردازنده سیستم دستکاری کنید. در واقع با استفاده از این نرم افزار، شما قادر هستید محدودیت‌های پیش‌فرض پردازنده‌های خود را از بین برده و شاهد توان واقعی سخت افزار خود باشید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Renoir Mobile Tuning را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Renoir Mobile Tuning :

– امکان اورکلاک کردن پردازنده‌های رایزن سری 4

– مناسب برای اورکلاک و ارتقای بهره‌وری پردازنده‌های رایزن 4000

– امکان از بین بردن محدودیت توان و سرعت پردازشگر در لپ تاپ

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Renoir Mobile Tuning.cover1  300x205 - دانلود Renoir Mobile Tuning 1.1.0 - نرم افزار اورکلاک لپ تاپ با پردازنده رایزن 4000 Renoir Mobile Tuning.cover2  300x205 - دانلود Renoir Mobile Tuning 1.1.0 - نرم افزار اورکلاک لپ تاپ با پردازنده رایزن 4000

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 870 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR