دانلود ControlMyJoystick 5.4.17.79 – کنترل بازی‌های کامپیوتری با صدا

دانلود ControlMyJoystick 5.4.17.79 - کنترل بازی‌های کامپیوتری با صدا

 

دانلود ControlMyJoystick

| کنترل بازی‌های کامپیوتری با صدا |

 

ControlMyJoystick 5.4.17.79 نرم افزاری است که به شما اجازه می‌دهد بازی‌های کامپیوتری مورد علاقه خود را به شکلی نوآورانه کنترل کنید. کیبورد و موس در رایانه از دهه 90 تاکنون تغییرات خاصی را تجربه نکرده‌اند. در این مطلب، سعی بر آن است که به شما نشان دهیم این نرم افزار چگونه می‌تواند تجربه شما از یک بازی رایانه‌ای را دگرگون کند. این نرم افزار می‌تواند دستورات مورد نظر شما بر روی موس و کیبورد را به طریقی دیگر شبیه‌سازی کند. تنها کافی‌ست که این نرم افزار را بر روی سیستم خود نصب کنید تا در ادامه امکانی برایتان فراهم شود که بتوانید به شکلی کاملا متفاوت، دستورات مورد نظر خود در بازی را به موس و کیبورد و یا دسته‌بازی خود ارسال کنید.

به کمک این نرم افزار جدید و کاربردی شما تنها با گفتن کلمات تعیین شده‌تان می‌توانید بازی را با ذهن خود نترل کنید. تنها کافی‌ست که با میکروفون متصل به سیستم، صداهای مورد نظر را ضبط کنید تا در ادامه بتوانید بازی را با فرمانین صوتی‌تان کنترل کنید. شما همچنین می‌توانید با متصل کردن کنترلرهای خاص و 6 جهته، فرامین دلخواه‌تان را با این برنامه تنظیم کرده و از تجربه هرچه بهتر بازی‌های اسکرولی و شبیه‌ساز پرواز لذت ببرید. همچنین این امکان نیز برای شما مهیاست که بتوانید با گوشی‌های اندروید یا iOS، کنترل بازی‌ها را در دست گرفته و با هزینه کمتر به تجربه بازی‌های دلخواه خود بپردازید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار ControlMyJoystick را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار ControlMyJoystick :

– امکان کنترل بازی‌ها با فرامین صوتی

– امکان تنظیم بازی‌ها برای استفاده از کنترلرهای 6 جهته، فرمان و پدال و …

– امکان تجربه بازی‌ها با گوشی اندروید و iOS

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

ControlMyJoystick.cover1  300x298 - دانلود ControlMyJoystick 5.4.17.79 - کنترل بازی‌های کامپیوتری با صدا ControlMyJoystick.cover2  300x298 - دانلود ControlMyJoystick 5.4.17.79 - کنترل بازی‌های کامپیوتری با صدا

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 29.7 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR