دانلود ControlMyCanon 5.6.87.90 – مدیریت دوربین‌های کانن

دانلود ControlMyCanon 5.6.87.90 - مدیریت دوربین‌های کانن

 

دانلود ControlMyCanon

| مدیریت دوربین‌های کانن |

 

ControlMyCanon 5.6.87.90 نرم افزاری جدید، کاربردی و قوی برای کنترل دوربین‌های کانن با رایانه شخصی است. با این نرم افزار و جریان‌های کاری ساده‌ای که با آن در دسترس‌تان قرار می‌گیرد، شما می‌توانید برای کار با دوربین‌های کانن تا حد زیادی در زمان و هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید. با این نرم افزار شما می‌توانید شات‌های عکاسی خود را با کامپیوتر انجام دهید و بدین ترتیب از لرزش دوربین جلوگیری کرده و با حساسیت و دقت مناسب، تصویر مورد نظر خود را به ثبت برسانید. این نرم افزار توسط هزاران عکاس مختلف در استودیوهای عکاسی، موزه‌ها، دانشگاه‌ها و … استفاده می‌شود و توانسته بازخورد خوبی را نیز کسب کند.

همانطور که می‌دانید، یک عکاس ممکن است برای ثبت تصویری که در ذهن دارد، یک شات را بارها و بارها تکرار کند. این فرآیند شامل ثبت عکس با دوربین و سپس انتقال آن به کامپیوتر برای تماشای جزئیات نهایی است. این موضوع تا حد بسیار زیادی می‌تواند منجر به اتلاف وقت شما باشد. با استفاده از نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود در دسترس‌تان قرار گرفته، شما می‌توانید عکس‌های مورد نظر خود را به طور مستقیم از کامپیوتر ثبت و بلافاصله آن را ببینید. این نرم افزار با دارا بودن ابزار مشاهده حرفه‌ای عکس‌ها به شما امکانی می‌دهد که بتوانید کلیه عکس‌های ثبت شده را در محیطی زیبا و کاربرپسند ببینید و در صورت نیاز بر روی آن کار کنید. از دیگر امکانات این نرم افزار می‌توان به قابلیت تغییر تنظیماتی همچون ISO، سرعت شاتر و … به صورت ریموت در دوربین اشاره کرد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار ControlMyCanon را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار ControlMyCanon :

– امکان ثبت حرفه‌ای عکس به صورت ریموت با رایانه شخصی

– امکان بازبینی و آنالیز تصاویر

– امکان تغییر تنظیماتی همچون Shutter Speed, Aperture, Compensation, ISO, Exposure Mode (Manual, Aperture, Shutter), Exposure Delay, White Balance, Image Format به صورت ریموت

– امکان صرفه‌جویی در زمان برای ثبت تصاویر دلخواه

– سازگاری با انواع دوربین‌های کانن

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

ControlMyCanon.cover1  300x169 - دانلود ControlMyCanon 5.6.87.90 - مدیریت دوربین‌های کانن ControlMyCanon.cover2  300x169 - دانلود ControlMyCanon 5.6.87.90 - مدیریت دوربین‌های کانن

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 49.3 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR